JONSERED Karhunkantaja
Ai niin... unohdin kysyä, näytänkö mustalaiselta, kuten olen kuullut?:saint: OT, tiedän.
Tarvitaanko vielä linkkiä kuvaan?
Tää ois 22 tai 23?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;22350009:
:snotty:niin on
ohhoh, en ota pahalla...hyvällä... no lottoa ostaessa multa kysyttiin henkkarit en ole ihan niin nuoriJoo, ihan oikeesti! Tuli mieleen mun tyttären kaverit sun kuvasta ja mun tyttö on kuitenkin vasta 9v... Toivottavasti et ota pahalla. Oon itsekin ollut nuori äiti ja ärsytti joskus kun luultiin kovinkin paljon nuoremmaksi vielä mitä olin...
JOs sitten sanotaan näin, että luonnossa on kauniimpi kuin kuvissa.Alkuperäinen kirjoittaja paj ja pöh;22350092:Miten te voitte kehua freiyaa kauniiksi tuollasten kuvien perusteelle?Ei noista näe mitään kun ovat liian sameita ja tummia.
Häh? Osta lasit, niin jo näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja paj ja pöh;22350092:Miten te voitte kehua freiyaa kauniiksi tuollasten kuvien perusteelle?Ei noista näe mitään kun ovat liian sameita ja tummia.
Tää on kanssa mielettömän kaunis ja niin nuori. Ihanan iloinen ja veikeä.
Juu, tietty tarvitaan linkki. Muuten vaikea sanoa.Ai niin... unohdin kysyä, näytänkö mustalaiselta, kuten olen kuullut?:saint: OT, tiedän.
Kiitos Ikä ei ole oikein...Tää on kanssa mielettömän kaunis ja niin nuori. Ihanan iloinen ja veikeä.
Ja ikää on 24 vee.
Kun se oli jo... Ajattelin, josko ulkomuistista joku heittäisi.Juu, tietty tarvitaan linkki. Muuten vaikea sanoa.
JOs sitten sanotaan näin, että luonnossa on kauniimpi kuin kuvissa.
:heart: Te ootte ihania :heart:Häh? Osta lasit, niin jo näkyy.
kiitos Mä olen kyllä toista mieltä...livenä olen ihan ikäiseni näköinen ja joissain onnistuneissa kuvissa näytän nuorelleBootystä on kyllä ihan mahdotonta uskoa oikeaa ikää. Ihan livenäkin.
Jos olet tosissasi, on sinulla häiriö minäkuvassasi tai silmät rikki. Muuten turhaa nöyristelyä...:heart: Te ootte ihania :heart:
Ja kyl toi harmaa o ihan oikeassa... Mut harmaalle sanoisin viel sen verran et jos niistä kuvista sais jotain selvää niin sit ei ainakaan olis mitään kehuttavaa....
Kyl jos sä laittasit semmoset isot korvikset, hiussoljet ja hameet, niin menisit ihan heittämällä. Ne kyselis sulta, että kenenkäs tyttöjä sitä ollaan.Kun se oli jo... Ajattelin, josko ulkomuistista joku heittäisi.
Mutta tässä tulee äskeiseen, tärähtäneeseen otokseen. Siis tuorein löytämäni.
Niinpä, itsekin olen samaa mieltä. Ja käytän äijän tuomia suuria kultaisia renkaita, mutta sopivia hiussolkia en ole osannut löytää.Kyl jos sä laittasit semmoset isot korvikset, hiussoljet ja hameet, niin menisit ihan heittämällä. Ne kyselis sulta, että kenenkäs tyttöjä sitä ollaan.
Mä en kyllä löytänyt mustalaisen näköä kun yritin katsoa.Mä ehdin nähdä vilaukselta Jonseredin kuvan, oisin vielä katsonut uudelleen ja miettinyt lisää, mutta se oli jo poissa. Valaistus tai joku oli sellainen että oli hiukan vaikea saada selvää. Mietin että jotain vähän päälle 30v. Vaikka 31.
No eipä musta nyt mitenkään kauheen hyviä kuvia saa :ashamed:Jos olet tosissasi, on sinulla häiriö minäkuvassasi tai silmät rikki. Muuten turhaa nöyristelyä...
harmi kun nappasit jo pois, olisin tahtonut nähdä sinutKun se oli jo... Ajattelin, josko ulkomuistista joku heittäisi.
Mutta tässä tulee äskeiseen, tärähtäneeseen otokseen. Siis tuorein löytämäni.
*nappasin taas pois*
Kiitos tuijotuksesta ja muutenkin mukavista sanoista 30v on jo mennyt....Veikataas taas..
Tukka tötteröllä 21 v.
Freiya 26 v.
BootyPepin ikään en ole vieläkään missään törmännyt, mutta blogia olen joskus tuijotellut ja teini-ikäisiä lapsia sulla on.. mutta kun olet vaan niin ihailtavan nuoren näköinen. Mutta sanotaan nyt vaikka 30 v. noiden kuvien perusteella.
Jonsered on myöskin jotain 30 huitturoilla.