Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:


No kuis vanha mie oon? Ei saa sanoo jos tietää :kieh:
Sulla on uus tukka! 22?

Alkukesästä..Ei mikään olen edukseni-kuva, mutta tulkoon julma totuus julki :D
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/007.jpg
Kielletty on kyllä tosi kaunis. Kuten sinäkin. :)
Susta veikkaisin 25?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja käänteistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeasti Majuri arvasi lähiten mun iän. Se on 29 vuotta. :)
Ja majurihan lisää tosi paljon nuita vuosia todelliseen ikään,ni sä siis näytät 19vuotiaalta;)
Ei ku se oli kai aito arvaus, ku ensisn se sanoi jotain 111 vuotta. :LOL:
 
ev
mua pistää tässä ketjussa silmään kuinka anteenpyytelevästi ja noloina laitellaan niitä kuvia "tässä oon valvonnu JA tässä muuten vaan kaamee, ja voi voi kun on juukasvua ja plaa plaa"

eikö voi vain laittaa kuvaa ja sanoa tässä minä. :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ev :
mua pistää tässä ketjussa silmään kuinka anteenpyytelevästi ja noloina laitellaan niitä kuvia "tässä oon valvonnu JA tässä muuten vaan kaamee, ja voi voi kun on juukasvua ja plaa plaa"

eikö voi vain laittaa kuvaa ja sanoa tässä minä. :)
Kaipa sillä yritetään, ettei sit kukaan alkais kauheesti haukkua. Koska ylpeän tuntuisia ihmisiä moni haluaa näpäyttää.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ev :
mua pistää tässä ketjussa silmään kuinka anteenpyytelevästi ja noloina laitellaan niitä kuvia "tässä oon valvonnu JA tässä muuten vaan kaamee, ja voi voi kun on juukasvua ja plaa plaa"

eikö voi vain laittaa kuvaa ja sanoa tässä minä. :)
Kaipa sillä yritetään, ettei sit kukaan alkais kauheesti haukkua. Koska ylpeän tuntuisia ihmisiä moni haluaa näpäyttää.
eli taas vain kaksi ääripäätä, joko olet nössykkä tai sitten ylpeä?

kuten sanoin, siihen voi laittaa vain että tässä minä. se tuskin kestään on ylpeilyä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ev :
mua pistää tässä ketjussa silmään kuinka anteenpyytelevästi ja noloina laitellaan niitä kuvia "tässä oon valvonnu JA tässä muuten vaan kaamee, ja voi voi kun on juukasvua ja plaa plaa"

eikö voi vain laittaa kuvaa ja sanoa tässä minä. :)
Kaipa sillä yritetään, ettei sit kukaan alkais kauheesti haukkua. Koska ylpeän tuntuisia ihmisiä moni haluaa näpäyttää.
eli taas vain kaksi ääripäätä, joko olet nössykkä tai sitten ylpeä?

kuten sanoin, siihen voi laittaa vain että tässä minä. se tuskin kestään on ylpeilyä.
No olen kyllä ihan samaa mieltä. Mutta täällä saa sen ylpeän leiman ihan vaan silläkin, jos tykkää omasta ulkonäöstään, eikä suostu myöntämään, että olis jotain hävettävää. Kun joku haukkuu ja vastaakin siihen, että itse mielestään on hyvännäköinen, niin ponks, leima otsassa, toi on se lesoilija. :D
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja käänteistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oikeasti Majuri arvasi lähiten mun iän. Se on 29 vuotta. :)
Ja majurihan lisää tosi paljon nuita vuosia todelliseen ikään,ni sä siis näytät 19vuotiaalta;)
Ei majuri mulle mitään lisännyt, kun arvasi 7 v. alakanttiin. :D

Sirkkis näyttää minusta noin 22-24 v:ltä, eli paljon nuoremmalta kuin on.
 

Yhteistyössä