LAITETAANKO LAHJOITETAAN KETJU???

  • Viestiketjun aloittaja harmaavielä
  • Ensimmäinen viesti
turvaistuinta pyörään ihan kaikki kelpaa kunhan on ehjä :D

vihdoin sain itselle pyörän jonkinlaisen mummiskan jolla juuri eteenpäin kulkee ja nyt sit kaivettiin istuin varastosta ja se oli haljennu :(
tyttökin oppi ajaan ilman apurattaita ja ois kiva päästä tien päälle kakkonen kyydissä.

Ois hienoa jos ois täältä Kemistä tai lähistöltä niin ei menis kuluja ja voisin muutaman euron maksaakkin siitä.
 
Tatska
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meiltä vois löytyä vaikka mitä, kyselkää! Mitään uutta ei kyllä ole, mutta käytettyjä lasten vaatteita ym.
Minä olisin halukas ottamaan vastaan kaiken vaatteen pojalleni 80cm ylöspäin.. Laita listaa, vaikka ihan suunnilleen, mitä sulla on niin vaikka maililla.. tanja.sihvonen@gmail.com :D
 
Tatska
Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Mulla olis hirvee kasa erilaisia lehtiä, kunto plus, cosmopolitan jne... Saa tulla espoosta hakemaan!:)
Eli laita vaikka yv:tä tai mailia: tanja.sihvonen@gmail.com
Itsellä ei ole varaa tilailla lehtiä, mutta mielelläni kyllä lukisin.. Postarit maksan toki.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
turvaistuinta pyörään ihan kaikki kelpaa kunhan on ehjä :D

vihdoin sain itselle pyörän jonkinlaisen mummiskan jolla juuri eteenpäin kulkee ja nyt sit kaivettiin istuin varastosta ja se oli haljennu :(
tyttökin oppi ajaan ilman apurattaita ja ois kiva päästä tien päälle kakkonen kyydissä.

Ois hienoa jos ois täältä Kemistä tai lähistöltä niin ei menis kuluja ja voisin muutaman euron maksaakkin siitä.
istuin löytynyt, mutta toi mummiska on kaamee kulkupeli :D mä sil sinnittelen eteenpäin, mutta kemistä tai lähistöltä voi tarjota halpaa 3-5 -vaihteista naisten pyörää...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90075741

Mut ihan punaiset (sini- ei kelta...) :whistle: ;)

Voi rähmy.... pikkasen liian pieni toi peiliosa....

Minä etsin siis esikoiselle (7v) Peiliä huoneeseen, joko seinälle, tai sitten pöydälle...
Mieluiten neiti pitää hempeestä punasesta, vaaleenpunasesta, kukkasista, sydämistä jne :D
 
nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Annatko tarpeettomat tavarasi köyhälle perheelle?:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaavielä:
Laitoimpa kyselijälle yhteystietoni, mutta ei sitten ole yhtään lahjoitusta tullut.


Oletko sinä avunpyytäjä vai oletko yrittänyt tuloksetta auttaa?

Ehkäpä olen tyhmä mutta jotenki sekavaa tekstiä,vai oliko tässä jo kahden ihmisen tekstiä...
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Vastaanotetaan harsoja ja kestovaippa-tavaraa.

Piika-äiti
Minkä kokoista kestovaippa-tavaraa kaipaat? Kelpaisiko nauhavaipat? Muutama taskuvaippakin voisi olla, sellaisia, jotka vielä lyhyellä vaihtovälillä menevät. Kunhan vain sitä kokoa tietäisin?
 
Meiltä löytyy myös 10-vuotta vanhat Streng-merkkiset vihreän sävyiset (kirjavat) yhdistelmärattaat. Näissä pehmeä kantokassi, kääntösuunnan saa vaihdotuksi irroittamalla ja kääntämällä ratasosan ja menevät pieneen tilaan kasaan, ja ovat kevyet. Näitä on säilytetty aina sisällä.

Mulle kelpaisi nämä edelleen, ja jonkin verran on käytettykin vielä, mutteivät oikein enää mahdu meille. Joten jos tarvetta löytyy, niin ilmoitelkaa.
 

Yhteistyössä