Laitetaanko kuvia naisihanteestamme?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hullua jos joku oikeasti ihailee noita ylipainoisia, miksi? Taitaa olla kyse siitä että kun itse ollaan lihavia niin yritetään tehdä läskistä muka jotain kaunista...

[QUOTE="vieras";23672337]Hullua jos joku oikeasti ihailee noita ylipainoisia, miksi? Taitaa olla kyse siitä että kun itse ollaan lihavia niin yritetään tehdä läskistä muka jotain kaunista...[/QUOTE]

Niinpä. Ja hauskin oli jonkun kommentti normaalipainoisesta julkkiksesta, 'ite en haluis olla noin laiha (!!!!)' tjsp. :laugh:

Maailman kauneimmat kasvot
images

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23672487:

Kim on kyllä nätti, mut tuo takapuoli on kyllä aikamoisen "pysty". Mua varmaan ahdistaisi jos olisi noin näyttävä perä. Ei sillä, että tämä nykyinen olisi mitenkään ihana ja kiinteä, mutta tykkään siitä, kun se ei herätä huomiota. Kukaan ei tuiota limaisesti:D

[QUOTE="vieras";23672759]Ei ole mitään naisihannetta, ainoastaan miehet miellyttävät mun silmiä, tämä ketju sopii lesboille.. :D[/QUOTE]

No mä ainakin olen bi ja pidän tietysti myös naisista :D

[QUOTE="vieras";23672337]Hullua jos joku oikeasti ihailee noita ylipainoisia, miksi? Taitaa olla kyse siitä että kun itse ollaan lihavia niin yritetään tehdä läskistä muka jotain kaunista...[/QUOTE]

Niin varmasti, kaikkienhan pitää tykätä samasta kuin sinä itse, niinkö? O_o Älytön väite :) Mä olen aina pitänyt pehmeistä naisista ja tulen pitämään, oli painoni mikä tahansa :)

[QUOTE="vieras";23672796]No mä ainakin olen bi ja pidän tietysti myös naisista :D[/QUOTE]

Samoin.
Täysin heterotkin voivat pitää jotain tiettyä kroppaa ihanteellisena jonka haluaisivat kenties itselleen.

[QUOTE="vieras";23672412]Niinpä. Ja hauskin oli jonkun kommentti normaalipainoisesta julkkiksesta, 'ite en haluis olla noin laiha (!!!!)' tjsp. :laugh:[/QUOTE]

Mun mielestä normaalipainon alarajalla oleva kroppa ei välttämättä ole kovin nätti. Mä oon 155cm pitkä ja painan vissiin 52kg (eli mun painoindeksi on 21,6). Mä oisin normaalipainon alarajalla painoindeksin mukaan jos painaisin 43kg. Ja voin vakuuttaa, että mä oisin aikamoinen kuikelo sillon. Vertailun vuoksi: seiskaluokalla, kun mun pituuskasvu pysähty, mä painoin 48kg. Eli ei, mä en todellakaan haluais olla niin laiha kuin julkkikset usein on.

[QUOTE="vieras";23672412]Niinpä. Ja hauskin oli jonkun kommentti normaalipainoisesta julkkiksesta, 'ite en haluis olla noin laiha (!!!!)' tjsp. :laugh:[/QUOTE]

Jotkut haluavat olla lihaksikkaita, toiset siroja, hoikkia, lyhyitä, pitkiä jne... Jotkut haluavat olla pyöreämpiä, mikä siinä on niin kummallista?

Tai ehkäpä ihmiset samastuvat vain tiedostamatta, en usko että niin yritetään tehdä läskistä kaunista - kauneus on edelleenkin katsojan silmissä.

mua taas jäi ihmetyttämään kun joku ihasteli ihanan siroksi sitä vartaloa, joka oli tarkoituksella laihdutettu täysin luisevaksi näytelmää varten. Huh!

Luulen että tässäkin toimii kliseinen kommentti: makuja on monia. Toiset tykkää pienemmistä, toiset isommista ja jotkut lihaskimpuistakin :).

Mä olen aina tykännyt pehmeistä ja kurvikkaista naisista. Tykkään jatkossakin, omista kiloistani huolimatta :).

mua taas jäi ihmetyttämään kun joku ihasteli ihanan siroksi sitä vartaloa, joka oli tarkoituksella laihdutettu täysin luisevaksi näytelmää varten. Huh!
Minä ihastelin, minkäs sille mahtaa, että mun silmää miellyttää sellainen siro, kaurismainen kroppa. :) Itsekin olen joskus ollut sellainen, nykyään vähän painavampi, BMI 21 ja ihan tyytyväinen olen itseeni nytkin.

Mun mielestä normaalipainon alarajalla oleva kroppa ei välttämättä ole kovin nätti. Mä oon 155cm pitkä ja painan vissiin 52kg (eli mun painoindeksi on 21,6). Mä oisin normaalipainon alarajalla painoindeksin mukaan jos painaisin 43kg. Ja voin vakuuttaa, että mä oisin aikamoinen kuikelo sillon. Vertailun vuoksi: seiskaluokalla, kun mun pituuskasvu pysähty, mä painoin 48kg. Eli ei, mä en todellakaan haluais olla niin laiha kuin julkkikset usein on.

Itse kymmenen kiloa vähemmän painavana voin sanoa, että painoindeksi ei aina kerro sitä, miltä todellisuudessa näyttää.

[QUOTE="vieras";23672861]Minä ihastelin, minkäs sille mahtaa, että mun silmää miellyttää sellainen siro, kaurismainen kroppa. :) Itsekin olen joskus ollut sellainen, nykyään vähän painavampi, BMI 21 ja ihan tyytyväinen olen itseeni nytkin.[/QUOTE]

No niinpä, makuja tosiaan on monia :).

Yhteistyössä