Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ihania koiruuksia =) . Laittakaas lisää vaan =)
Niin ja rotuja myös. Mä en voi omani rotua laittaa kun en sitä tiedä. Meille myytiin se labukan ja Vanhaenglanninlammaskoiran sekoituksena, mutta tuota jälkimmäistä ei koirassa totisesti ole. Taitaa siis jäädä ikuiseksi mysteeriksi koiruuden rotu, mutta rakas se on silti :heart:![]()
Onko tuossa labradoriakaan?
Kiitos =) Se on mamman höpönassu ja junnun identtinen kaksonenAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:On se vaan upea. Laitoin muuten kyselyä sulle koiruudestasi mutta se meni varmaan sulta ohi. Niin onko tuo koiruli paljon ulkona, vaatiiko paljon liikuntaa ja lähteekö paljon karvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ihania koiruuksia =) . Laittakaas lisää vaan =)
Niin ja rotuja myös. Mä en voi omani rotua laittaa kun en sitä tiedä. Meille myytiin se labukan ja Vanhaenglanninlammaskoiran sekoituksena, mutta tuota jälkimmäistä ei koirassa totisesti ole. Taitaa siis jäädä ikuiseksi mysteeriksi koiruuden rotu, mutta rakas se on silti :heart:![]()
Onko tuossa labradoriakaan?
No sitä siinä on pakko olla kun sen emo oli labukka =) . Vaikka mä en kyllä myöskään siinä labukkaa näe...
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei ole aivan omia koiruuksia, veljen perheen koirat jotka on olleet mulle hyvin rakkaita pennusta lähtien.
Molempia koiria olen hoitanut paljon ja ovat/olivat kuin omia. :heart: :heart:
Ada joka kuoli 1v4kk sitten. Eli melkein 11-vuotiaaksi. :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ai niin, meidän Eetu, josta on kuva sivulla 2, on erittäinkin sekarotuinen. Tuotu Tallinnasta ja roduiksi on veikattu ainakin sileäkarvaista kettuterrieriä ja länsigöötanmaan pystykorvaa. Terrierin luonne on kyllä jätkällä!
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:http://rave.irc-galleria.net/e/images01/00/05/97/36/46304890.jpg
meidän turrukka
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ai niin, meidän Eetu, josta on kuva sivulla 2, on erittäinkin sekarotuinen. Tuotu Tallinnasta ja roduiksi on veikattu ainakin sileäkarvaista kettuterrieriä ja länsigöötanmaan pystykorvaa. Terrierin luonne on kyllä jätkällä!
Oli muuten suloinen tapaus teidän poitsukin. Mun pitikin kommentoida mutta kuitenkin unohdin...
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:http://rave.irc-galleria.net/e/images01/00/05/97/36/46304890.jpg
meidän turrukka
Voi hitsi. Ei ainakaan mun anna katsoa tuota linkkiä![]()
Ei tiedetty sen tarkemmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei ole aivan omia koiruuksia, veljen perheen koirat jotka on olleet mulle hyvin rakkaita pennusta lähtien.
![]()
Oliko koiralla joku sairaus?
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:http://rave.irc-galleria.net/e/images01/00/05/97/36/46304890.jpg
meidän turrukka
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marikki&image_id=46304890
tuo näkynee
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:http://rave.irc-galleria.net/e/images01/00/05/97/36/46304890.jpg
meidän turrukka
tuo näkynee
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ai niin, meidän Eetu, josta on kuva sivulla 2, on erittäinkin sekarotuinen. Tuotu Tallinnasta ja roduiksi on veikattu ainakin sileäkarvaista kettuterrieriä ja länsigöötanmaan pystykorvaa. Terrierin luonne on kyllä jätkällä!
Oli muuten suloinen tapaus teidän poitsukin. Mun pitikin kommentoida mutta kuitenkin unohdin...
Onhan se suloinen, mutta ei ole tainnut olla kotona kun äly jaettiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei tiedetty sen tarkemmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei ole aivan omia koiruuksia, veljen perheen koirat jotka on olleet mulle hyvin rakkaita pennusta lähtien.
![]()
Oliko koiralla joku sairaus?
Mutta oli silloin kuolema aamuna odottanut että kaikki perheenjäsenet oli heränneet ja ollut vähän outo siis periaatteessa hyvästellyt kaikki sillai että on tullut kaikkien viereen ja halunnut että sitä silitetään ja halitaan.
Ei mennyt kuin muutama tunti siitä niin Ada makasi kuolleena maassa.
Kun mun veli oli koittanut niin vatsa oli aika ison kokoinen sellanen turvonnut.
Mutta eivät vieneet mihinkään tutkittavaksi vaan hautasivat koiran omaan pihaan.:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:http://rave.irc-galleria.net/e/images01/00/05/97/36/46304890.jpg
meidän turrukka
tuo näkynee
No juu, nyt näkyi. Ihanat saparot =)
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaQ:Enkeli vai piru: Minkä rotuinen koirasi on? Suloinen...
Ollos hyvä =) Malamuutt on siit kiitollinen rotu, että sen turkkia ei tarvitse juurikaan hoitaa. Ja sen turkki on likaa hylkivä. Meidän muuttia on pesty tasan kaksi kertaa. Ekan kerran siksi, kun junnu levitti sen turkkiin puoli pulloa Fairyä. Tokan kerran siksi, että puudeli meni mutaan uimaan. Puudelin turkki haisee samalta kuin lastenhuoneen nallekarhu. Märkänä turkissa toki on "ulon" haju, mutta kuivana toi ei haise.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos Keittis informaatiopaketista =) . Tuo on nimittäin yks rotu jota ollaan kovasti myös harkittu. Tulevan toisen koiran pitää vaan tietty sopeutua siihen että meillä on jo koira ja meidän koirun hyväksyä uusi tulokas.
Liikunta ei ole ongelma, oikeastaan sen vuoksi just kysyin kun meidän koiruus on erittäin aktiivinen ja vaatii+saa paljon liikuntaa.
Tota sisä/ulkokoiraa kysyin just tuon turkin takia. Kun ajattelin että koira viihtyis paremmin ulkona kiitos turkkinsa.
Mutta voi, mun on pakko myöntää että olen jo tuon yhden koiran karvanlähdön kanssa ihan helisemässä. Sillä kun on myös melko tiheä pohjavilla jota lähtee tukottain. Ja vasta sen jälkeen alkaa irtoamaan pitkää karvaa päältä :/ .
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ollos hyvä =) Malamuutt on siit kiitollinen rotu, että sen turkkia ei tarvitse juurikaan hoitaa. Ja sen turkki on likaa hylkivä. Meidän muuttia on pesty tasan kaksi kertaa. Ekan kerran siksi, kun junnu levitti sen turkkiin puoli pulloa Fairyä. Tokan kerran siksi, että puudeli meni mutaan uimaan. Puudelin turkki haisee samalta kuin lastenhuoneen nallekarhu. Märkänä turkissa toki on "ulon" haju, mutta kuivana toi ei haise.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos Keittis informaatiopaketista =) . Tuo on nimittäin yks rotu jota ollaan kovasti myös harkittu. Tulevan toisen koiran pitää vaan tietty sopeutua siihen että meillä on jo koira ja meidän koirun hyväksyä uusi tulokas.
Liikunta ei ole ongelma, oikeastaan sen vuoksi just kysyin kun meidän koiruus on erittäin aktiivinen ja vaatii+saa paljon liikuntaa.
Tota sisä/ulkokoiraa kysyin just tuon turkin takia. Kun ajattelin että koira viihtyis paremmin ulkona kiitos turkkinsa.
Mutta voi, mun on pakko myöntää että olen jo tuon yhden koiran karvanlähdön kanssa ihan helisemässä. Sillä kun on myös melko tiheä pohjavilla jota lähtee tukottain. Ja vasta sen jälkeen alkaa irtoamaan pitkää karvaa päältä :/ .
Meidän muutti viihtyy hyvin viileässä, mutta ei ilman laumaansa. Lauma on oppinut viihtymään viileässä =)