Laitetaanko jooko koirakuvia pinoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
archive.php

haista huilu!!!

Mä en saa siis tänne venskaa.... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Jos joku jaksaa rautakangella vääntää minulle ohjeet, että miten kuvat laitetaan tänne? ;)

Menet aijaa.comin sivuille. Painat sitä "lataa kuva" kohtaa, haet omat kuvatiedostot ja valitset sieltä kuvan. Sitten lataat sen. Aijaa ilmoittaa että lataus on onnistunut. Menet kohtaan "pieni kuva" ja maalaat sen koko linkin. Kopioi linkki hiiren oikealla. Sitten tuut tänne ja liität linkin taas hiiren oikealle tähän tekstiin.

BitchBunis Mä inhosin ennen pikkukoiria, mutta appivanhemmilla oli kaksi tuollaista (emo ja tytär) eikä niihin voinut muuta kuin rakastua. Mahtavan persoonan omaavia koiria =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
BitchBunis Mä inhosin ennen pikkukoiria, mutta appivanhemmilla oli kaksi tuollaista (emo ja tytär) eikä niihin voinut muuta kuin rakastua. Mahtavan persoonan omaavia koiria =)

Noi on kyl ihania koiruuksia :) Vaikka toki ego on jumalaton jne mut se on aina ollu mun hauveli et kun pikkuveljet kiusannu niin se on mua puolustanut <3 :) Tuolla on jo 12 vuotta ikää saas nähdä kauan viel jaksaa..

Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:

Noi on kyl ihania koiruuksia :) Vaikka toki ego on jumalaton jne mut se on aina ollu mun hauveli et kun pikkuveljet kiusannu niin se on mua puolustanut <3 :) Tuolla on jo 12 vuotta ikää saas nähdä kauan viel jaksaa..

Appivanhemmilla vanhempi eli 14-vuotiaaksi. Olis vieläkin jaksanut, mutta oli pakko sit laittaa ikiuneen. Sydän kun alkoi reistailemaan ja oksensi verta :(

Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:

Appivanhemmilla vanhempi eli 14-vuotiaaksi. Olis vieläkin jaksanut, mutta oli pakko sit laittaa ikiuneen. Sydän kun alkoi reistailemaan ja oksensi verta :(

Voi kamala :( Tuo ei sillai vaikuta vanhalta...Ja nyt kun piti leikata korvasta hapsut kun ne oli tosi huonos kunnossa níin tuo näyttää ihan pennulta hehhe

Yhteistyössä