T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:![]()
haista huilu!!!
Mä en saa siis tänne venskaa.... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:profiilissa meitin Kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Jos joku jaksaa rautakangella vääntää minulle ohjeet, että miten kuvat laitetaan tänne?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:profiilissa meitin Kirppu
Mä haluaisin saman rotuisen koirulin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:BitchBunis Mä inhosin ennen pikkukoiria, mutta appivanhemmilla oli kaksi tuollaista (emo ja tytär) eikä niihin voinut muuta kuin rakastua. Mahtavan persoonan omaavia koiria =)
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Mikäs tämä koiruus on? Suloinen on kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
petit brabancon, eli sileäkarvainen griffoni
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:BitchBunis Mä inhosin ennen pikkukoiria, mutta appivanhemmilla oli kaksi tuollaista (emo ja tytär) eikä niihin voinut muuta kuin rakastua. Mahtavan persoonan omaavia koiria =)
Noi on kyl ihania koiruuksiaVaikka toki ego on jumalaton jne mut se on aina ollu mun hauveli et kun pikkuveljet kiusannu niin se on mua puolustanut <3
Tuolla on jo 12 vuotta ikää saas nähdä kauan viel jaksaa..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
petit brabancon, eli sileäkarvainen griffoni
Koko kylän kauhistus.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:BitchBunis Mä inhosin ennen pikkukoiria, mutta appivanhemmilla oli kaksi tuollaista (emo ja tytär) eikä niihin voinut muuta kuin rakastua. Mahtavan persoonan omaavia koiria =)
Noi on kyl ihania koiruuksiaVaikka toki ego on jumalaton jne mut se on aina ollu mun hauveli et kun pikkuveljet kiusannu niin se on mua puolustanut <3
Tuolla on jo 12 vuotta ikää saas nähdä kauan viel jaksaa..
Appivanhemmilla vanhempi eli 14-vuotiaaksi. Olis vieläkin jaksanut, mutta oli pakko sit laittaa ikiuneen. Sydän kun alkoi reistailemaan ja oksensi verta![]()