Laitetaan kuvia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26459224:


Mun kasvattelut. :> Chilipään chilit kuvassa.
Mitäs lajikkeita sulla sillä kasvaa ja kaunistuu? :D

Mä en oo varma mitä meidän partsilla on kasvamassa, mutta viime vuonna oli ainakin Bolivian Rainbowta, Apachea, Lemon Droppia ja monia muita. Taitaa tuota Rainbowta ainaskin olla tälläkin hetkellä.
 
Rähinä-Reetta
Mitäs lajikkeita sulla sillä kasvaa ja kaunistuu? :D

Mä en oo varma mitä meidän partsilla on kasvamassa, mutta viime vuonna oli ainakin Bolivian Rainbowta, Apachea, Lemon Droppia ja monia muita. Taitaa tuota Rainbowta ainaskin olla tälläkin hetkellä.
Ömm, niitä oli ainakin
Naga Morichia
7-podia
Birds Eye Babya
Diabloa
Black Cobraa
yksi Calapagonese
Aceitunoa
Brasileira Marimbondoa
ja sitten joku tuntematon habaneron tapainen
... x))
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26459729:
Chilit on mulla ihan tavan mustassa mullassa. Itsellä on semmoinen käsitys muodostunut ettei ne tykkää turpeesta ollenkaan eli varmistan ettei sitä ole ollenkaan mukana.
Mutta ostatko multa ihan siitä varten missä just saa yrttejä kasvata jotka kelpaa sitten syödä? Mä ostan joku sellainen ja Biolan, mutta mua kiinnosta jos on parempikin olemassa:)
 
Rähinä-Reetta
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26459722:
Ömm, niitä oli ainakin
Naga Morichia
7-podia
Birds Eye Babya
Diabloa
Black Cobraa
yksi Calapagonese
Aceitunoa
Brasileira Marimbondoa
ja sitten joku tuntematon habaneron tapainen
... x))
Ai niin ja Rocoto Brownia. Ne näyttää vähän surkeilta mutta pidetään peukkuja. x)
 
Rähinä-Reetta
Mutta ostatko multa ihan siitä varten missä just saa yrttejä kasvata jotka kelpaa sitten syödä? Mä ostan joku sellainen ja Biolan, mutta mua kiinnosta jos on parempikin olemassa:)
Biolania on ollut. Jotain luomu-juttuakin on kait myynnissä. En ole yrtteihin kamalasti perehtynyt mikä niille olisi paras. Varmaan lannoituksen kanssa saisi olla varovaisempi (?).
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26459744:
Biolania on ollut. Jotain luomu-juttuakin on kait myynnissä. En ole yrtteihin kamalasti perehtynyt mikä niille olisi paras. Varmaan lannoituksen kanssa saisi olla varovaisempi (?).
Kiitos:)

Mä joka kerta kun yritän kysyä myyjiltä, niin ne ei osaa kauheasti neuvoa:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26459744:
Biolania on ollut. Jotain luomu-juttuakin on kait myynnissä. En ole yrtteihin kamalasti perehtynyt mikä niille olisi paras. Varmaan lannoituksen kanssa saisi olla varovaisempi (?).
Meillä on käytössä kaktusmultaa, siinä on tasaisemmat pitoisuudet. Joku sellainen valkoinen iso purkki on lannoitetta, sellaisia sinisiä rakeita mitkä liuotetaan veteen ja sitten kaadetaan kasveille. Mies meillä on se, joka noita risuja elossa pitää. :D
 
Rähinä-Reetta
Meillä on käytössä kaktusmultaa, siinä on tasaisemmat pitoisuudet. Joku sellainen valkoinen iso purkki on lannoitetta, sellaisia sinisiä rakeita mitkä liuotetaan veteen ja sitten kaadetaan kasveille. Mies meillä on se, joka noita risuja elossa pitää. :D
Joo, voi olla kalliimpaa tavaraa se. Mulla meni 14 säkkiä multaa eikä chilejä oo muka vieläjään tarpeeksi. :D Mulla on lannoitteena ollut vaan "Puutarhan Kesää", ei varmaan paras mahdollinen sekään, tuntuvat kaipaavan koko ajan jotain.
 

Yhteistyössä