Laitetaan kuvia :)

[QUOTE="vieras";26457415]Onneksi kissoilla on yhdeksän henkeä. Montako on jo mennyt? :D[/QUOTE]
Jos olisivat jokaisesta pudotetusta koriste-esineestä, alas revitystä verhosta, kaadetusta joukuusesta jne menettäneet yhden hengen niin meillä ei olisi enää kissoja :D
 
Venakko Milanna
entäs ne hiukset?
Onko pakko?:) mä laitan silloin kun laitan, kun mä selitin jo että se mitä halusin ei ollut helpoa, tänään yhdelle kampaajalle olisi pitänyt mulle tehdä tukan lopun asti, mutta oli pakko peruuta, siks kun on kuumetta noin 40.... ja mä en halua lopun asti sen tehdä Suomessa, kun ne ei tee kunnolla, jos huomenna voin paremmin niin menen kampaajalle
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26457725]Mitäs mä sanoin muutama päivä sitten.. :D
Ei oo kuvaa tulossa, valhetta koko juttu.[/QUOTE]

wau joka juttu mun on näköjään täällä pakko todista... sekä hassua se että mä olen näköjään ainoa täällä joka ei kampaamossa käy:O haha
 
"vieras"
wau joka juttu mun on näköjään täällä pakko todista... sekä hassua se että mä olen näköjään ainoa täällä joka ei kampaamossa käy:O haha
Hittoako sitten niitä tänne hehkutat, miten menet laittamaan muka sellaiset ja tällaiset, sitten päivität minkälaiset muka tuli ja lupailet kuvia joita ei ikinä nähdä.

Tämä pätee lähes kaikkiin sun juttuihin, lakkaa valehtelemasta.
Sun juttuihin en luota enää tippaakaan, nih!
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26457765]Hittoako sitten niitä tänne hehkutat, miten menet laittamaan muka sellaiset ja tällaiset, sitten päivität minkälaiset muka tuli ja lupailet kuvia joita ei ikinä nähdä.

Tämä pätee lähes kaikkiin sun juttuihin, lakkaa valehtelemasta.
Sun juttuihin en luota enää tippaakaan, nih![/QUOTE]

En muista että olen luvannut kuvat tukasta laita, täällä muistakseni vaan oli monta huutaija että mä laitan kuvan. Mun ei oo pakko kenenkään pyynnöstä mitään tänne laita. Jos haluan laitan jos en niin en ja mun tukka ei valmis oo, koska se ei ole helpoa prosessi, mä istuin viimekskin kampaajalla melko 6 tuntia, kun värjäys ja pidennys kesti... sekä luuletko että mun elämää menee pilalle jos et usko? Minulle on aivan sama, en mä elää siitä varteen että mun pakko jotain todista, mä nautin omista teoista ilman tätä
 
"vieras"
En muista että olen luvannut kuvat tukasta laita, täällä muistakseni vaan oli monta huutaija että mä laitan kuvan. Mun ei oo pakko kenenkään pyynnöstä mitään tänne laita. Jos haluan laitan jos en niin en ja mun tukka ei valmis oo, koska se ei ole helpoa prosessi, mä istuin viimekskin kampaajalla melko 6 tuntia, kun värjäys ja pidennys kesti... sekä luuletko että mun elämää menee pilalle jos et usko? Minulle on aivan sama, en mä elää siitä varteen että mun pakko jotain todista, mä nautin omista teoista ilman tätä
Tämä ei ole sinun ketjusi vaan tarkoitettu kuville.
Siksi en ala kanssasi vänkäämään yhtään mistään, ihan sama mulle.
 

Yhteistyössä