Laitetaan kuvia hiuksistamme :)

• Viestiketjun aloittaja tytsi-89 harmaana
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi taputtaa käsiään jossain kun ketju nousee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ja voihan paksutkin hiukset olla sileät ja kiiltävät, riippuu siitä, miten niitä hoitaa :)
Tietysti joillain voi olla, mainitsin Sandran ja ap:n, joiden hiukset eivät ole sellaiset mitä tarkoitin kiiltävillä.

Kyllä siinä hiuslaatukin hieman merkkaa, ei pelkkä hoito. Esim. mulla on ohuita sileitä, kun taas äidilläni on paksuja "jouhimaisia" hiuksia päässä.

Ap:n hiukset ei kyllä näytä mielestäni jouhimaisilta/karheilta, enemmän sileiltä. Ja kyllä ne myös näyttivät kiiltäviltä joissain kuvissa. Paksut hiukset voivat olla raskaat joillakin, mutta ap:n hiukset ei näytä raskailta...itse asiassa ne ei näytä noissa muissa kuvissa paksuilta, lähinnä noista kampauksista huomaa sen paksuuden.

silloin aapeellä on paljon ohuita hiuksia päässä. eikä niitä yksittäisiä paksuja suortuvia.

Niin onkin, myös sellaisia hiuksia sanotaan paksuiksi/tuuheiksi, joissa ohuita hiuksia kasvaa tiheästi ja paljon.

kato mä vaan totesin miks ne NÄYTTÄÄ kiiltäviltä
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi taputtaa käsiään jossain kun ketju nousee:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ja voihan paksutkin hiukset olla sileät ja kiiltävät, riippuu siitä, miten niitä hoitaa :)
Tietysti joillain voi olla, mainitsin Sandran ja ap:n, joiden hiukset eivät ole sellaiset mitä tarkoitin kiiltävillä.

Kyllä siinä hiuslaatukin hieman merkkaa, ei pelkkä hoito. Esim. mulla on ohuita sileitä, kun taas äidilläni on paksuja "jouhimaisia" hiuksia päässä.

Ap:n hiukset ei kyllä näytä mielestäni jouhimaisilta/karheilta, enemmän sileiltä. Ja kyllä ne myös näyttivät kiiltäviltä joissain kuvissa. Paksut hiukset voivat olla raskaat joillakin, mutta ap:n hiukset ei näytä raskailta...itse asiassa ne ei näytä noissa muissa kuvissa paksuilta, lähinnä noista kampauksista huomaa sen paksuuden.

silloin aapeellä on paljon ohuita hiuksia päässä. eikä niitä yksittäisiä paksuja suortuvia.

Niin onkin, myös sellaisia hiuksia sanotaan paksuiksi/tuuheiksi, joissa ohuita hiuksia kasvaa tiheästi ja paljon.

enpäs toisin väittänytkään.

Mamma -80
Minusta ketjun ajatus sinänsä kiva, kampaajalle meno suunnitelmissa muttei vielä tiedossa millaista muutosta hiuspehkoon pyytäisi. Nyt näitä kuvia selattuani olen muutamaa ideaa rikkaampi. :) Kiitos.

Kateellinen
Kyllä on upeat hiukset tytsillä, näyttävät todella hyvä kuntoisilta ja paksuilta. Erikoinen malli. Itselläni kun on tämmöinen ohut, maantien harmaa, olkapäille ulottuva,aina rasvaisen näköinen letti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kateellinen:
Kyllä on upeat hiukset tytsillä, näyttävät todella hyvä kuntoisilta ja paksuilta. Erikoinen malli. Itselläni kun on tämmöinen ohut, maantien harmaa, olkapäille ulottuva,aina rasvaisen näköinen letti.
Oi kiitos :hug: Huomasin tän viestin vasta nyt.

hermomenee
ja tarvii nostaa ja mainostaa itteensä aisia kun asia,
onkohan sulla oikeesti joku pätemis ongelma?tuntea että ihmiset kehuis ja ihalis vaikka ne tosiassa pitää sua ärsyttävänä..onko sua kenties kiusattu koulussa jotenki?tukit palstan pätemis viesteilläs.

Alkuperäinen kirjoittaja super:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
http://img508.imageshack.us/img508/910/kuva011jp0.jpg
Tänään värjätyt. Tonttulakki siis omasta takaa :xmas: [/quote]

ei näy kokonaan sun tukkaa.kivan väriset. onko pitkätkin?[/quote]

Hiukset on yli olkapään, ei oo pitkä matka puoleen selkään. Yritin sitä väriä kuvata enimmäkseen. :D

Yhteistyössä