Sitä kyllä ohennetaan aina, mutta sitten se taas ehtii paksuuntua uudelleen. Nyt mun otsis on niin pitkä, että pidän sitä sivussa pinnillä...aion kasvattaa niitä vielä vähän ja sitten leikkaan sivuotsiksen. Kasvatan muutenkin vielä pidemmät hiukset ja kerrostan ne latvoista.Alkuperäinen kirjoittaja sakky:ap pidätkö itse tuosta otsatukastasi? Se on aika paksun näköinen ja lähtee puolesta päästä....onko sinulle ehdotettu että keventäisit sitä vähän? Kasvattaisit puolesta päästä lähtevät pitkikiksi sivu hiuksiksi, ohentaisit....tulisi kevyemmän näköiseksi. Itsekin omaan valtavan paksun pehkon ja otsa tukka kun oli, niin pakko oli pitää vain ohut kaistale. nykyisin ei ole otsatukkaa ollenkaan.....
Tää ei ollut pahalla.pieni vinkki vain, ,´mutta voihan olla että itse tykkäät. Olet muuten aika tutun näköinen noissa kuvissa kun olet lapsi, mietin oletko entinen hoitolapseni tai tuttavani lapsi......
oletko kertonut tai haluatko kertoa mistä päin olet?
kade..Alkuperäinen kirjoittaja joku:voi tsiideli... pitääkö jokaikisestä irkkikuvastasi tytsi laittaa erikseen täällä kommenttia ja linkki?? eiköhän ihmiset osaa siellä galleriassa plärätä niitä kuvia jos niitä nyt erityisen hirveesti sun "erinomaisen upean paksutukkaiset" pärstäkuvas kiinnostaa.
en yhtään ihmettele vaikka bannissa oot.
Sä olet todella kaunis! =)Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Profiilista löytyy B)