Laitetaan blogimainonta pystyyn!

"sivullinen"
Bootylla on kivoja ja erilaisia vaatteita mutta mä en tajua miksi ne on aina niin epäsiistin näköisiä. Ryppyisiä ym.
Just tällaiset on noloja, nämä nättiin paperiin käärityt kettuilut. "tosi kiva yritys mutta perselleen meni" eli suomeks, älä luule ittestäs liikoja vaikka aloitin lauseen kohteliaasti.

samanlaista kommenttia saanut itseki kotisivuilleni, kun kirjoittajan piti vaan päästä sanomaan jotain, tietäspä vaan kyseinen kommentoija, kuinka monta on tunteneet naureskelleet hänen "ammattimaista kritiikkiään"...

[QUOTE="sivullinen";22225693]Just tällaiset on noloja, nämä nättiin paperiin käärityt kettuilut. "tosi kiva yritys mutta perselleen meni" eli suomeks, älä luule ittestäs liikoja vaikka aloitin lauseen kohteliaasti.

samanlaista kommenttia saanut itseki kotisivuilleni, kun kirjoittajan piti vaan päästä sanomaan jotain, tietäspä vaan kyseinen kommentoija, kuinka monta on tunteneet naureskelleet hänen "ammattimaista kritiikkiään"...[/QUOTE]

Mä kyllä tiedän itse tämän, että ne ovat ryppyisiä aika monet ja siitä olenkin siellä sanonut. Mulla vaan ei ole mitään järkeä silittää vaatetta valmiiksi kaappiin koska se menee siellä ihan tolkuttoman ryppyyn. Ongelma kun on liian pieni vaatekaappi.

"Minna"
Kuinka paljon sulla on Booty vaatteita kaapissa/käytössä? :) Tuntuu, että niitä valmistuu niin tiuhaan tahtiin, että sulla on varmaan kaapit ihan täynnä. Vai laitatko kiertoon nopeasti? Olen joskus aikaisemminkin miettinyt :)

[QUOTE="Minna";22227692]Kuinka paljon sulla on Booty vaatteita kaapissa/käytössä? :) Tuntuu, että niitä valmistuu niin tiuhaan tahtiin, että sulla on varmaan kaapit ihan täynnä. Vai laitatko kiertoon nopeasti? Olen joskus aikaisemminkin miettinyt :)[/QUOTE]

Osa menee heti, en ehdi niitä käyttää, osa menee vintille säilöön (mitkä on jo muutaman kerran käytetty) ja uusimmat jää tähän alas. Ongelma on se, että niitä vaatteita on ja paljon, tila taas rajallinen. Mun lapset kutsuu mua vaatenarkkariksi. Mun on saatava ainakin yksi vaate päivässä valmiiksi niin olen tyytyväinen.
Noita vintin vaatteita tossa kesällä myytiin pois ja kolme säkkiä jäi jäljelle ( tais säkkejä olla melkein 30kpl). Ne säkit lähtee näillä näkymin Pietariin katulasten turvataloon. Joukossa on siis niin lasten kuin isommillekkin vaatetta. Lisää tulee koko ajan.

Yhteistyössä