Blogimainostusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi on ihana paita, sulle käy tuonkin värinen hyvin, korostaa tukan väriä. En tajua miten sulla tollanen suht löysäkin vaate näyttää noin hyvältä. Ja ihanat noi kyynärpaikat. Sun ikää olisi kyllä tosi vaikea arvailla jos ei tietäisi. Johtuu varmaan aika paljon kasvojen muodosta. Susta tulee varmasti joskus ihanan näköinen mummeli, noin sadan vuoden päästä. ;)

Mun blogissa ei taida olla mitään uuden uutta, mutta silti suht uutta:
Viidakkovillin ihmeteot

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Toi on ihana paita, sulle käy tuonkin värinen hyvin, korostaa tukan väriä. En tajua miten sulla tollanen suht löysäkin vaate näyttää noin hyvältä. Ja ihanat noi kyynärpaikat. Sun ikää olisi kyllä tosi vaikea arvailla jos ei tietäisi. Johtuu varmaan aika paljon kasvojen muodosta. Susta tulee varmasti joskus ihanan näköinen mummeli, noin sadan vuoden päästä. ;)

Mun blogissa ei taida olla mitään uuden uutta, mutta silti suht uutta:
Viidakkovillin ihmeteot

Mä luulen, että voipi tulla aika paljon saman tyyppinen kuin oma isoäitini oli, huivipäinen matami :) Tosin mustaa tukkaa mulla ei ole ja tää punainenkin alkaa näyttää jo aika valkoiselta. Otsaan on alkanut tulla valkoista ja niskassahan mulla jo onkin iso valkoinen suortuva josta olen todella ylpeä :)

[QUOTE="Bbb";30029000]Freiya, etkö sä kirjoittanu ihan toisen nimistä blogia aikasemmin?
Hoikkana ja nättinä oot kyllä pysyny raskaudesta huolimatta :)[/QUOTE]

Juu, aloitin uuden blogin tossa vähän aikaa sitten ihan siksi että bloggausaiheet tulee sitten syksyllä muuttumaan aika radikaalistikin.
Kiitti :)

Aika rehellisesti kirjoitettu. En usko että monikaan oikeasti tuntee itseään niin kovin vetäväksi raskaanaollessaan. Mä en ainakaan. Tuntu ihan massiiviselta.

No tuon mun syömishäiriötaustan takia en osaa tästä aiheesta kirjoittaa erityisen kaunistellusti :D :snotty:
Juu, no mä tunnen muutaman jotka lukeutuu niihin onnekkaisiin ja voin kertoa että olen kade...

[QUOTE="joopa";30029863]Ihania kuvia,mutta tosi moni väärinpäin....[/QUOTE]
Mitä selainta käytät? Olen joskus itsekin törmännyt siihen, että kuvat ovat ylösalaisin, mutta nyt ne näkyivät oikein Operalla, IEllä, Firefoxilla ja Chromella. Ka kännykällä, mikä lie selain siinä sitten onkaan.

Yhteistyössä