Laitetaaks vaik kuvaketju pystyyn niin sais vähäc vipinää palstalle?

[QUOTE="vieras";24305478]? :O onko nätit jalat pitäny tommosilla pilata.... :/[/QUOTE]

Minusta ei ole pilattu. Itse en laittaisi kun ei minulle noin sovi mutta Loden tyyliin sopii ja näyttää kyllä hyvälle.
 
Minusta ei ole pilattu. Itse en laittaisi kun ei minulle noin sovi mutta Loden tyyliin sopii ja näyttää kyllä hyvälle.
Mustakin on tosi kivat, mutta idea on kyllä kovin käytetty. Tosin mulla ei oo varaa mussuttaa, kun itselläni on yksi tatuoinneista ehkä käytetyimmästä päästä. Mulla jatketaan juurikin sitä tatskaa syksyllä, enkä millään malttais odottaa...
 
[QUOTE="vieras";24305478]? :O onko nätit jalat pitäny tommosilla pilata.... :/[/QUOTE]

Just jotain tollasta sitä varmaan haluaakin kuulla, kun on tatuointi jo otettu.. :headwall:

Musta noi on ihan nätit ja varmasti sopivat kantajansa tyyliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24305172:
nyt rupes tekeen mieli mustikkapiirakkaa...

mutta miten noi mustikat on noin jäisen näkösiä? eikö tää oo after uuni- kuva?
Ohjeessa käskettiin sekoittaa joukkoon perunajauhoja, ja minä tollo sekoitin. Unohdin sitten lisätä ohjeeseen kuuluvan sokerin joukkoon - tajusin sen vasta kuvanoton jälkeen. Se sulatti perunajauhon tuosta pinnalta sulaessaan...
 
Jaahas. Jalkani kuviot aiheuttavat hämmennystä. :rolleyes: No, minä itse pidän niistä kyllä kovasti ja tulen pitämään vielä enemmän sitten kun ovat a) valmiit ja b) sitten kun tuo rupi tuosta irtoaa ja alkavat näyttää siltä kuin niiden pitää.

Mun olemukseen noi sopii, mulla tuppaa muutenkin olevan aika tavalla erilaisia kuvia ihossani.
 

Yhteistyössä