Laitetaaks vaik kuvaketju pystyyn niin sais vähäc vipinää palstalle?

[QUOTE="...";24315567]Lodekin mennyt itsensä tatuoinneilla pilaamaan :( Tuo keijukuva on ihan kamala kun näyttää niin kuin olisi kauhea veriroiske kyljessä :O

Muutenkaan ei ole ollenkaan kaunista kun koko kroppa on täynnä toisiinsa sopimattomia kuvia.[/QUOTE]

Mistähän sinä tiedät, minkä muunlaisia kuvia minussa on, että sopiiko ne toisiinsa vai eivät? :) Enhän mä ole näyttänyt kuin kaksi kuvaa itseltäni, jotka ovat vieläpä aivan eri puolilla kroppaa.
 
Alko naurattaa, kun kuvittelen semmosta 80v mummoa jolla on tämmöset rusetit jaloissa.
:D Ja entä takaapäin vetäessä.. Tuleeko noihin niin ku tatuoidut sukat vielä, kun on jo rusetit?

Tämä ei ole vittuilua, kiinnostaa vaan.
Miten se takaapäinveto liittyy näihin? Se mua kiinnostaa. Voin kuitenkin kertoa, että ihan samalta se tuntuu kuin ennen noita kuviakin.

Ei noihin ole tulossa niitä stay up saumoja, jos sitä tarkoitit.
 
Imbala
Birkenau oli jättiläinen...vaikka osasin odottaa isoa aluetta niin se tuntui äärettömältä kun seisoin keskellä tietä joka johti kaasukammioon....pakko laittaa linkit jos joku haluaa käydä vilkasemassa tuota meidän matkaa
VillaNanna: Kazimierz
VillaNanna: Patikka reissu
VillaNanna: Auschwitz
VillaNanna: Kazimierzin herkkuja

Rakastuin niin tuohon Kazimierziin että kyllä aika tyhjä olo on nyt täällä Suomessa :( Suunnitellaan jo seuraavaa reissua, isolla porukalla.
Aivan karseita kuvia. Huh
 
minä,
Ilta-Sanomat:
Karhu hyökkäsi - nainen tempaisi nyrkillä kuonoon
Julkaistu: 04.09.2011 16:38

22-vuotiaan Brook Collinsin koira joutui mustakarhun hampaisiin Juneaussa Alaskassa sunnuntaina.
Collins oli laskenut koiransa irti ja seuraavan kerran Collins huomasi kauhukseen, että karhu oli napannut koiran suuhunsa.

Ensimmäisenä reaktiona Collins oli lyönyt karhua kuonoon. Tämä olikin tepsinyt ja hämmentynyt karhu oli laskenut Collinsin koiran irti. Tämän jälkeen karhu oli paennut metsikköön.

Koira ei loukkaantunut vakavasti tilanteessa. Collinsin mukaan koira oli enemmänkin sokissa kuin loukkaantunut.

IS - AP
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ilta-Sanomat:
Karhu hyökkäsi - nainen tempaisi nyrkillä kuonoon
Julkaistu: 04.09.2011 16:38

22-vuotiaan Brook Collinsin koira joutui mustakarhun hampaisiin Juneaussa Alaskassa sunnuntaina.
Collins oli laskenut koiransa irti ja seuraavan kerran Collins huomasi kauhukseen, että karhu oli napannut koiran suuhunsa.

Ensimmäisenä reaktiona Collins oli lyönyt karhua kuonoon. Tämä olikin tepsinyt ja hämmentynyt karhu oli laskenut Collinsin koiran irti. Tämän jälkeen karhu oli paennut metsikköön.

Koira ei loukkaantunut vakavasti tilanteessa. Collinsin mukaan koira oli enemmänkin sokissa kuin loukkaantunut.

IS - AP
Miten tämä liittyi tähän kuvaketjuun? Oliko kuvia tapahtumasta?
 
voi miksiii
[QUOTE="Hymytyttö";24568163]Lisää kivoja tatuointeja:


Tosin sen Lunan rusetti-tatskat sopii mun mielestä hänen omaan tyyliinsä[/QUOTE]

AIVAN KARSEEEEE! Ei voi olla totta että joku ottaa tollasen, EIHÄN!
 

Yhteistyössä