Laitatteko aina leivän päälle voita?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa on EPÄTERVEELLISTÄ olla laittamatta leivän päälle rasvaa,koska se on sitä hyvää rasvaa,en tarkoita voita kuiteskaan. Juusto päinvastoin on sitä epäterveellistä kovaa rasvaa.
on myös olemassa kasvisrasvajustoja joissa sydänmerkki. Joudume oatamaan tätä ja ihan hyvää on
 
En laita, ja ihan siitä syystä, että mielestäni kaikki margariinit ja voit sun muut maistuu kamalalle. Juustoa tai vihanneksia leivän päälle sellaisenaan tai joskus tuorejuustoa tai Tartex-kasvislevitettä (joka siis ei ole rasvaa) alle.

Mies ja lapset syövät leipänsä Oivariinilla varustettuna.
 
anlin
Minä käytän aina Keijua ja miehellä on korkean kolesterolin takia käytössä Becel Pro Active. Siksi eri purkit koska Becelin pohjasta luin että se on tarkoitettu vain niille joiden täytyy alentaa kolesterolia. Ei ravitsemuksellisista syistä suositella raskaana oleville, imettäville ja alle 5-vuotiaille ja koskan toi pikkunen on vielä tississä kiinni niin katsoin parhaaksi olla käyttämättä sitä.
 
anna
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa on EPÄTERVEELLISTÄ olla laittamatta leivän päälle rasvaa,koska se on sitä hyvää rasvaa,en tarkoita voita kuiteskaan. Juusto päinvastoin on sitä epäterveellistä kovaa rasvaa.
on myös olemassa kasvisrasvajustoja joissa sydänmerkki. Joudume oatamaan tätä ja ihan hyvää on

hmm..mikä tahansa kovetettu kasvirsva on itse asiassa paljon epäterveellisempää kuin eläinrasva. kovetettu rasva muuttuu transrasvaksi, joka mm aiheuttaa syöpää. Elokuussa 2005 julkistettiin Lundin yliopistossa tehty tutkimus, jossa ei havaittu yhteyttä eläinrasvan ja SV-tautien välillä.
 

Yhteistyössä