Laitatko päivittäin hiuksesi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
joku vain
nykyään joo, kun on etuhiukset, suoristan niitä jne.
monta vuotta annoin vaan olla, joskus harvoin sävytin, panta päähän ja tukka sojotti kaikkiin ilmansuuntiin.

"vieras"
Ainoastaan harjaan ja jos ne on likaiset niin pesen. Mun hiuslaatu on ihan kamala, liukas ja lasimainen. Siinä ei pysy kampaukset, ei kiharat eikä mitkään muutkaan kivat kaunistukset.. ei ees ponnari. Joten en oo sit vuosiin tehy niille mitään. Pitkänä retkottavat.

En mä oikeastaaan ikinä laita. :D Suihkussa käyn joka päivä, harjaan tukkaani, värjään säännöllisesti ja käyn kampaajalla, nuo riittäkööt. Joskus saatan suoristella, mutta muutoin en edes osaa laittaa.

Mulla on pitkät hiukset, ja jos en laita niitä niin roikkuvat vaan päätä pitkin. Eli joka päivä tupeeraan ja laitan lakkaa. Töissä joudun pitämään kiinni, mutta muuten pidän aina auki. Pesen hiukset joka ilta.

Jos kotiovesta ulos lähden, yleensä teen edes vähän jotain muuta kuin kampaan ja vedän ponnarille. Hiukseni ovat pitkät ja kiharat, joten ne on nopea ehostaa laitetun näköiseksi. Pelkkä harjaus johonkin suuntaan ja vähän lakkaakin riittää, jos haluan että pysyvät pitempään siistinä käytän myös muotovaahtoa ja fööniä.

"pallo"
Pesen joka aamu hiukset, kuivaan föönillä ja äkkiä käännän vähän latvoja ilmakihartimella. Aineita en yleensä laita, joskus vähän latvoihin hiusvahaa. Ja näin tein joka päivä kotona ollessakin.

"vieras"
En, koska ne näyttävät kauniilta laittamattominakin. Ovat pitkät, kerrostetut, kiiltävät, sileät ja erittäin paksut. Joskus saatan laittaa jonkun kampauksen, mutta yleensä ne on auki.

"vieras"
Laitan. "Laittaminen" vaihtelee seuraavien välillä:

- erilaiset ponnarit
- nuttura ylös, joku kolmesta mun vakkariversiosta
- tupeeraan juuria jos jätän auki ja kiinnitän lakalla
- teen "pikakiharat", jättämällä sellaisen tietynlaisen nutturan yöksi, aamulla kun avaan, on valmiina kiharat, sitten laitan muotovaahtoa ja lakkaa ja pöyhin ne hyvännäköisiksi

Todella harvoin käytän fööniä, kiharrinta tai suoristusrautaa. Kuluttaa vain turhaan hiuksia.

Hiukseni ovat pitkät, kerrostetut ja paksut.

"vieras"
Jos on luonnostaan paksu tukka, ei kannata turhaan käyttää kovin usein mitään tököttejä, föönejä ja suoristusrautoja ym. Tosin jos on ohuet ja heikot hiukset niin tuollainen kuluttaa niitä entisestään.

Yhteistyössä