Laitatko päivittäin hiuksesi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ääk
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22168791:
En laita hiuksiani oikeastaan koskaan. Tai sitasen mä tukan kiinni ja toisinaan pistän vähän hiuslisäkettä päähän. Mutta muuten en sorru tukan laittamiseen. En kampaa, enkä laita tököttiä päähän.
Apua, mulle tulee tästä mieleen joku täti, joka sitaisee hiirenhäntänsä ponnarille sellaisella muovihiuksista tehdyllä karvaisella hiuspompulalla, joka "saa tukan näyttämään tuuhealta". Tai sitten joku sellainen muovitukkasolki oman nutturan päälle.

Vai onko sulla rastat ja joskus laitat kuiturastoja lisäksi?

Turkilmas
Mä laitan hiukset ainoastaan silloin kun olen menossa juhliin. Muulloin hiukset on joko auki tai sitten ponnarilla. Olen todella laiska laittamaan hiuksiani. Ja täysin mielikuvitukseton myös. Juhliin laitan aina samat kiharat :D.

"vieras"
Mulla on paksut hiukset, mutta mun on melkein pakko silti näyttää niille suoristusrautaa tai kiharrinta. Paitsi jos olen vasta käynyt kampaajalla. Sillon ne on ihan siedettävän näköiset. Eli melko usein laitan hiukset, paitsi jos olen vain kotona tai käyn vain kaupassa. Kyllä tekee hiuksille varmasti hyvää olla vain luonnontilassa.

Turkilmas
Pakko vielä lisätä, että kampaajalla käyn korkeintaan kerran vuodessa ja olen myös lopettanut hiusteni värjäämisen. On siis ihan oma väri päässä kun en vaan enää jaksa sitä väreilläkään läträämistä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22170266]Mulla on paksut hiukset, mutta mun on melkein pakko silti näyttää niille suoristusrautaa tai kiharrinta. Paitsi jos olen vasta käynyt kampaajalla. Sillon ne on ihan siedettävän näköiset. Eli melko usein laitan hiukset, paitsi jos olen vain kotona tai käyn vain kaupassa. Kyllä tekee hiuksille varmasti hyvää olla vain luonnontilassa.[/QUOTE]

Miksi pakko? Millaiset hiuksesi ovat? Mulla sileät, liukkaat ja paksut.

mamamma
Mulla on pitkä tukka, joten kiinni on pakko pitää joka päivä :/ Vauva kun tarttuu heti... Ponnarilla tai sotkunutturalla yleensä. Joskus ranskanletillä. Kyllä joka päivä harjaan ja laitan tukan kiinni.

En todellakaan :D Pidän hiuksia sellaiisella sotkunutturalla pään päällä, tai letillä, mutta en kutsuisi sitä laittamiseksi, se on vaan välttämätöntä kun muuten ne roikkuu tiellä koko ajan. Harjaan hiukset ehkä kerran viikossa tai kampaan pesun yhteydessä, ja laittamalla laitan vain jos on tiedossa joku juhla tai bileet. Sekin tarkoitaa vaan föönaamista suoraksi useimmiten. Olen kyllä kade niille jotka jaksavat tehdä suoristusrautakiharoita yms. tukalleen arkenakin.

Leukistinen aksolotli
JOs menen ihmisten ilmoille, niin pakko niille on jotain tehdä. Paitsi jos on ollut kiharat, niin ne saattaa olla seuraavana päivänä vielä ihan ok siedettävät.

Yhteistyössä