Laitatko fb:ssa parisuhdeasioita kaikkien nähtäville?

Me ollaan joskus mun miehen kanssa ihmetelty, kun jotkut tuntuu hoitavan parisuhdeasioitaan fb:ssa kaikkien kavereidensa "edessä". Kyllähän niitä ihan viihdyttävää on lukea, mutta en oikein tajua mikä pointti siinä on. Mulla on esim. kaksi kaveria, jotka erojensa aikaan haukkuivat ja panettelivat eksiään surutta fb:ssa, jossa osa kavereista oli kuitenkin yhteisiä. Sitten yksi pariskunta joskus riitelee siellä, ja kuittailee toistensa seinille ikävään sävyyn.

Jos harrastatte tätä, niin miksi haluatte nämä asiat kaiken kansan tietoon?
 
En todellakaan, ainoastaan näkyy se, että olen naimisissa. En myöskään ymmärrä sitä, että kun kännissä (tai muutenkin) tulee riitaa, niin merkitään parisuhdetilanteeseen "sinkku" ja sitten taas seuraavana päivänä korjataan, että ollaan parisuhteessa. Parin kaverin kohdalla tekisi mieli kommentoida, että "joko taas?"
 
En ikinä kommentoi parisuhdettani millään tavoin. Riittävästi näitä kavereita joista saa lukea että "Miia on nyt sinkku" ja seuraavana päivänä "Mia on nyt parisuhteessa" ja sitä rataa... ja illalla tilanne saattaa olla jo ihan toinen.
 
"mää"
No saattaisin laittaa. Tosin mulla ei ole edes parisuhdestatusta näkyvissä, enkä oikein ymmärrä miksi joku parisuhteessa oleva edes laittaisi sitä "kiinnostunut naisista/miehistä"-kohtaa.
Mutta musta hiljattain on tullut sinkku, ja kyllä kai se rivien välistä ainakin olisi luettavissa, mutta tarkemmin en ole setvinyt, kun ei ketään ole kiinnostanut sen vertaa, että olisi kysellyt.
 
En oikeastaan, tosin saatan kyllä omaa pahaa mieltäni siellä joskus purkaa(liittyykö exään, siitä en pahemmin mainitse sielläkään)
Kyllä henkilökohtaiset asiat hoidetaan naamakkain, ellei nyt sitten ole vaikka todellakin pahempi kriisi päällä tmv,,
 
"vieras"
En tosiaan mitään riitoja sinne lataa. Jos joku kuitti on, se on täysin ja vilpittömästi hyväntahtoinen. Eli jos mies menee kavereiden kanssa 'virkistäytymään' voin lohkaista jotain seuraavan päivän virkeystasosta ja virkistysillan aiheuttamasta piristyksestä ;). Ja mun mies käy viihteellä noin 3 krt vuodessa.
 
Ei mies oo mun FB-kamu, joten ei me riidellä toistemme FB-seinillä.

Olen mä joskus manannut kaikki miehet tai miehen maanmiehet maanrakoon, mutta sen enempää en kaiketi ole asioita naamakirjassa puinut. Paitsi ehkä yhden kovan sisäisen kriisini aikaan :snotty:
 
En kirjoita parisuhteesta. Näkyy että olen naimisissa xxx xxx henkilön kanssa. Ollaan kavereita, mut eipä tuo mies juuri koskaan käy naamakirjassa, ei myöskään kommentoida toistemme juttuihin. Keskustellaan asioista ihan kasvokkain. Mulla kans kaverina pari sellaista, joille tekis mieli sanoa, että hoitakaa asiat livenä eikä netissä. Huomion kipeitä? Luultavasti. Tänään vihataan, huomenna rakastetaan, ylihuomenna erotaan, yliylihuomenna palataan yhteen.... voi sentään.
 
Mä olen kyllä mieheni fb-kaveri ja molempien profiileissa lukee että olemme naimisissa toistemme kanssa. Mutta emme yleensä kommentoi toistemme juttuihin juuri siksi, että puhumme asiat kasvokkain.

Tuo yksi mainitsemani pari tekee sitä, että ovat välilä molemmat kotona omilla koneillaan, ja juttelevat silti fb:ssa toistensa seinillä. Outoa. Myös se oli musta vaivaannuttavaa, kun yksi miespuolinen kaverini seurusteli, niin hänen tyttöystävänsä laittoi miehen seinälle viestejä tyyliin: "Hanibanii, rakastan sua! Mä tuun tänään sun luo, mitäs kivaa keksittäis ;). Pusi pusi raksuuu!". Ja kyseessä oli kuitenkin yli 30v ihmiset, ei mitkään teinit. :x
 
"vieras"
en. en oo tainnut koskaan edes mainita miestä missään päivityksessä (tosi vähän kyllä päivittelen muutenkin).. molempien profiileissa näkyy kyllä että ollaan naimisissa. En kyllä muista, että olis kukaan kaverikaan puhnut parisuhdeasioitaan..
 
Kaikkein...öh, omituisinta on mun mielestä se, kun pariskunta kirjoittelee toisilleen että "kiitos viime yöstä hani" tai "tulisit pian jo kotiin, sheivasin ja oottelen sua nyt sängyssä".

Onneksi tasan yksi pari tekee tuota, siis mun listoilla oleva. Nekin yhdessä jo 10+ v eivätkä ole mitään teinejä. Ällöä se on :D
 
Kaikkein...öh, omituisinta on mun mielestä se, kun pariskunta kirjoittelee toisilleen että "kiitos viime yöstä hani" tai "tulisit pian jo kotiin, sheivasin ja oottelen sua nyt sängyssä".

Onneksi tasan yksi pari tekee tuota, siis mun listoilla oleva. Nekin yhdessä jo 10+ v eivätkä ole mitään teinejä. Ällöä se on :D
Tuosta tulee mieleen, että tarkoitus on esitellä kaikille, miten kukoistava seksielämä heillä on. Ja toisaalta, jos sitä täytyy niin kovasti mainostaa, niin onko se sittenkään niin kukoistava?
 

Yhteistyössä