Laitanko 5veen etupenkille vai taakse?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
Turvatyyny on oikeesti todella hengenvaarallinen pienille lapsille!!
TAKAPENKILLE ehdottomasti 5v varsinkin jos autossa on etupenkillä airbag.

tiedätkö että ne turvavyötkin on todella vaarallisia pienille lapsille ilman koroketta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Höh kun mä haen kerholaiset joita on neljä siis niin ihan surutta olen laittanut yhden 5vn etupenkille istumaan. Toivottavasti meitä ei siis olla kummasteltu :D

Siinä sitä kummasteltavaa riittääkin, jos turvatyyny lävähtää päin alamittaisen kasvoja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Höh kun mä haen kerholaiset joita on neljä siis niin ihan surutta olen laittanut yhden 5vn etupenkille istumaan. Toivottavasti meitä ei siis olla kummasteltu :D

Siinä sitä kummasteltavaa riittääkin, jos turvatyyny lävähtää päin alamittaisen kasvoja...

Ok, eli parempi olisi neljä lasta takapenkille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Höh kun mä haen kerholaiset joita on neljä siis niin ihan surutta olen laittanut yhden 5vn etupenkille istumaan. Toivottavasti meitä ei siis olla kummasteltu :D

Siinä sitä kummasteltavaa riittääkin, jos turvatyyny lävähtää päin alamittaisen kasvoja...

Ok, eli parempi olisi neljä lasta takapenkille?

Onko sinulla turvavyöt & sopivat istuimet neljälle, miksi kuljetat liian isoa lapsimäärää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Höh kun mä haen kerholaiset joita on neljä siis niin ihan surutta olen laittanut yhden 5vn etupenkille istumaan. Toivottavasti meitä ei siis olla kummasteltu :D

Siinä sitä kummasteltavaa riittääkin, jos turvatyyny lävähtää päin alamittaisen kasvoja...

Ok, eli parempi olisi neljä lasta takapenkille?

Onko sinulla turvavyöt & sopivat istuimet neljälle, miksi kuljetat liian isoa lapsimäärää?

Kolmelle on istuimet ja vyöt, ja kerran viikossa haen porukan kerhosta jolloin yksi 5v joutuu istumaan etupenkillä. siksi kuljetan liian isoa lapsimäärää että yksi lapsista joutuisi odottelemaan siellä kerholla sitten että vien ensin muut kotiin ja saan sitten hänet laitettua takapenkille myös.
Näin =)
 
tilanne hiljattain ja soitin poiliisi laitokselle ja kysyin sieltä kun en muutakaan paikkaa keksinyt mistä kysyä ja se poiliisi setä sanoi että eteen ei saa laittaa. he on nähnyt turhan monesti kolareissa joissa pieni lapsi ollut edessä jossa turvatyyny ja useat ovat vammautuneet loppuiäkseen turvatyynyn vuoksi ja useat ovat kuolleet turvatyynyn vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Höh kun mä haen kerholaiset joita on neljä siis niin ihan surutta olen laittanut yhden 5vn etupenkille istumaan. Toivottavasti meitä ei siis olla kummasteltu :D

Siinä sitä kummasteltavaa riittääkin, jos turvatyyny lävähtää päin alamittaisen kasvoja...

Ok, eli parempi olisi neljä lasta takapenkille?

Onko sinulla turvavyöt & sopivat istuimet neljälle, miksi kuljetat liian isoa lapsimäärää?

Kolmelle on istuimet ja vyöt, ja kerran viikossa haen porukan kerhosta jolloin yksi 5v joutuu istumaan etupenkillä. siksi kuljetan liian isoa lapsimäärää että yksi lapsista joutuisi odottelemaan siellä kerholla sitten että vien ensin muut kotiin ja saan sitten hänet laitettua takapenkille myös.
Näin =)

Ovatko kaikki omia lapsiasi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Höh kun mä haen kerholaiset joita on neljä siis niin ihan surutta olen laittanut yhden 5vn etupenkille istumaan. Toivottavasti meitä ei siis olla kummasteltu :D

Siinä sitä kummasteltavaa riittääkin, jos turvatyyny lävähtää päin alamittaisen kasvoja...

Ok, eli parempi olisi neljä lasta takapenkille?

Onko sinulla turvavyöt & sopivat istuimet neljälle, miksi kuljetat liian isoa lapsimäärää?

Kolmelle on istuimet ja vyöt, ja kerran viikossa haen porukan kerhosta jolloin yksi 5v joutuu istumaan etupenkillä. siksi kuljetan liian isoa lapsimäärää että yksi lapsista joutuisi odottelemaan siellä kerholla sitten että vien ensin muut kotiin ja saan sitten hänet laitettua takapenkille myös.
Näin =)

Ovatko kaikki omia lapsiasi?


Yksi oma ja kolme vierasta. Ja aamulla siis muiden lasten äidit vie ihan samalla tyylillä kerhoon lapset, yleensä se on oma poika joka istuu silloin edessä ,koska tulee viimeisenä autoon. Ihan hyvillä mielin annan kyllä lapsen siihenkin kyytiin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Höh kun mä haen kerholaiset joita on neljä siis niin ihan surutta olen laittanut yhden 5vn etupenkille istumaan. Toivottavasti meitä ei siis olla kummasteltu :D

Siinä sitä kummasteltavaa riittääkin, jos turvatyyny lävähtää päin alamittaisen kasvoja...

Ok, eli parempi olisi neljä lasta takapenkille?

Onko sinulla turvavyöt & sopivat istuimet neljälle, miksi kuljetat liian isoa lapsimäärää?

Kolmelle on istuimet ja vyöt, ja kerran viikossa haen porukan kerhosta jolloin yksi 5v joutuu istumaan etupenkillä. siksi kuljetan liian isoa lapsimäärää että yksi lapsista joutuisi odottelemaan siellä kerholla sitten että vien ensin muut kotiin ja saan sitten hänet laitettua takapenkille myös.
Näin =)

Ovatko kaikki omia lapsiasi?


Yksi oma ja kolme vierasta. Ja aamulla siis muiden lasten äidit vie ihan samalla tyylillä kerhoon lapset, yleensä se on oma poika joka istuu silloin edessä ,koska tulee viimeisenä autoon. Ihan hyvillä mielin annan kyllä lapsen siihenkin kyytiin =)

No on teillä järjestelyt. Itse en kuljeta metriäkään muiden lapsia enkä omiakaan ilman kunnollisia istuimia. Päiväkodistakin jos otan muiden lapsia mukaan, niin aina otan istuimet myös. Matkaa alle kilometri ja 30 km/h rajoitus. Siltikään en ole valmis riskeeraamaan kenenkään lapsen henkeä.
 
Niin eli takana on istuimet kaikille, kyseessä on tämä yksi 5v joka istuu etupenkillä aina. Itseasiassa hän täyttää kuukauden päästä 6v, mutta eipä sillä mitään väliä ole, lapsi silti.
Näillä mennään kun ei mies vielä bussivitoa ole ostanut Ja muidenkin perheissä on tavis farkut =)
 
Itse laittaisin ehdottomasti taakse. Meillä on ekaluokkalainen poika, joka aina jaksaa valittaa, kun luokkakaverit saavat istua etupenkillä ja hän ei :D Mä vaan oon todella tarkka enkä ota riskejä lasten turvallisuuden kustannuksella. Kyllä siinä etupenkillä ehtii vielä monta vuotta istumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Itse laittaisin ehdottomasti taakse. Meillä on ekaluokkalainen poika, joka aina jaksaa valittaa, kun luokkakaverit saavat istua etupenkillä ja hän ei :D Mä vaan oon todella tarkka enkä ota riskejä lasten turvallisuuden kustannuksella. Kyllä siinä etupenkillä ehtii vielä monta vuotta istumaan...

Niin mutta kun kyse oli siitä että lapsia on neljä...onko turvallisempaa sulloa taakse neljä kuin että yksi istuisi edessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Itse laittaisin ehdottomasti taakse. Meillä on ekaluokkalainen poika, joka aina jaksaa valittaa, kun luokkakaverit saavat istua etupenkillä ja hän ei :D Mä vaan oon todella tarkka enkä ota riskejä lasten turvallisuuden kustannuksella. Kyllä siinä etupenkillä ehtii vielä monta vuotta istumaan...

Niin mutta kun kyse oli siitä että lapsia on neljä...onko turvallisempaa sulloa taakse neljä kuin että yksi istuisi edessä?

Mä vastasin ap:lle.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä