M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläinen:aina sama valitus ostakaa jotain, tarviin vaan kympin.. mutta mitäpä sitä muille "auttajille" kertomaan tietty et sain jo kuudelta sen kympin.. vaihda edes tarinaa välillä?
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläinen:aina sama valitus ostakaa jotain, tarviin vaan kympin.. mutta mitäpä sitä muille "auttajille" kertomaan tietty et sain jo kuudelta sen kympin.. vaihda edes tarinaa välillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:oikeesti! mun piirissä on ollu huijauksia niin paljon. vaikka empatiaa löytyy, mutta tää menee yli. sori, ei pysty!
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:oikeesti! mun piirissä on ollu huijauksia niin paljon. vaikka empatiaa löytyy, mutta tää menee yli. sori, ei pysty!
Olen lainannut, ja aina maksanut takaisin. Miks mun pitäis hävetä? Eikös enemmän pidä hävetä silloin, jos lapset on nälässä, mut ylpeys ei anna periksi pyytää apua?
Onko silloin väliä, mistä se apu tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja snappis:eiköhän se sosku anna jos oikeen tarvii.
käykysyyn sieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Sossu auttaa jos on oikeesti hätä. Mä kävin sossussa kuukausi sitten ja tilille tuli rahat seuraavana päivänä. Yleensä tollaset kerjääjät on juoppoja tms. ja rahat menee siihen eikä oikeeseen hätään!
Moikka,ymmärrän tilaanteesi tää vmäistä kun nää kesät koulunkäyntiavustajilla palkattomia ja ekat työttömyys rahat tulee vasta sitten kun työt alkaa.mulla sama tilanne;(Alkuperäinen kirjoittaja sama:tarvin apua NYT, enkä 13 päivä... silloin mulla on taas rahaa.
mutta toki olen iloinen, jos joku ostaa vaikka noita huutiksessa olevia juttuja! Nyt pitäisi olla loma, mutta eipäs olekaan rahaa viedä lapsia minnekään. kas kun koulunk . avustaja joutuu oleen kesällä työtön, ja sitä työttömyysrahaa joutuu ootteleen kuukausia välillä. (parisen kk jos tarkkoja ollaan)
No, mut eräs ihana ihminen lainasi jo mulle, joten tämän ketjun voi sulkea!
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Sossu auttaa jos on oikeesti hätä. Mä kävin sossussa kuukausi sitten ja tilille tuli rahat seuraavana päivänä. Yleensä tollaset kerjääjät on juoppoja tms. ja rahat menee siihen eikä oikeeseen hätään!
Telkkarissa oli joku ohjelma siis dokumentti jostain maanviljelijöistä, joilla oli mennyt kaikki, mutta silti asuivat tilalla vielä sossu ei kyllä heitä auttanut vaikka tarve oli ilmeinen, vanhaisäntäkin itki :/