V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:ei juma...taas hyvä syy miksi en koskaan käy tuolla sivustolla :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Ujo pissa ja muita kuolemattomia kommentteja!![]()
(Ei silti, vakavasti puhuen mä en voi sietää semmoista vessakäytöstä, että kylmästi vaan paskannetaan, jätetään rannut pyttyyn ja suihke (JOKA ON JOISSAKIN PAIKOISSA IHAN TALON PUOLESTA ) käyttämättä.)
Kyllä mä ainakin sen verran ajattelen jälkeeni tulevaa, että siivoan mahdolliset rantuni ja suihkautan ilmanraikastinta, jos sellainen tarjolla on.
Ei ole tuulesta temmattuja jutut, joiden mukaan naisten vessa on baari-illan jälkeen tuplasti pahemmassa kunnossa kuin miesten...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne ilmanraikastajat on semmoista keinotekoista myrkkyä, etten todellakaan halua altistaa kasvavaa lasta sellaisille. Paskanhaju on vaan epämiellyttävää, mutta ei käy keuhkon päälle niinkuin ne supsuttimet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Ujo pissa ja muita kuolemattomia kommentteja!![]()
(Ei silti, vakavasti puhuen mä en voi sietää semmoista vessakäytöstä, että kylmästi vaan paskannetaan, jätetään rannut pyttyyn ja suihke (JOKA ON JOISSAKIN PAIKOISSA IHAN TALON PUOLESTA ) käyttämättä.)
Kyllä mä ainakin sen verran ajattelen jälkeeni tulevaa, että siivoan mahdolliset rantuni ja suihkautan ilmanraikastinta, jos sellainen tarjolla on.
Ei ole tuulesta temmattuja jutut, joiden mukaan naisten vessa on baari-illan jälkeen tuplasti pahemmassa kunnossa kuin miesten...![]()
Ne ilmanraikastajat on semmoista keinotekoista myrkkyä, etten todellakaan halua altistaa kasvavaa lasta sellaisille. Paskanhaju on vaan epämiellyttävää, mutta ei käy keuhkon päälle niinkuin ne supsuttimet.
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:kyllä mä paskaan käteen mutten heitä pönttöön. Laitan roskiin koska siinä säästä vesilaskussa!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:kyllä mä paskaan käteen mutten heitä pönttöön. Laitan roskiin koska siinä säästä vesilaskussa!
Kiva :x
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:vanha kunnon tulitikkuaski on tehokkaampi ku keinotekoset hajustimet mitkä vaan sekottuu siihen paskan hajuun....
=)