Paskaatko käteesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ujo pissa ja muita kuolemattomia kommentteja! :laugh:

(Ei silti, vakavasti puhuen mä en voi sietää semmoista vessakäytöstä, että kylmästi vaan paskannetaan, jätetään rannut pyttyyn ja suihke (JOKA ON JOISSAKIN PAIKOISSA IHAN TALON PUOLESTA ) käyttämättä.)

Kyllä mä ainakin sen verran ajattelen jälkeeni tulevaa, että siivoan mahdolliset rantuni ja suihkautan ilmanraikastinta, jos sellainen tarjolla on.

Ei ole tuulesta temmattuja jutut, joiden mukaan naisten vessa on baari-illan jälkeen tuplasti pahemmassa kunnossa kuin miesten... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

(Ei silti, vakavasti puhuen mä en voi sietää semmoista vessakäytöstä, että kylmästi vaan paskannetaan, jätetään rannut pyttyyn ja suihke (JOKA ON JOISSAKIN PAIKOISSA IHAN TALON PUOLESTA ) käyttämättä.)

Kyllä mä ainakin sen verran ajattelen jälkeeni tulevaa, että siivoan mahdolliset rantuni ja suihkautan ilmanraikastinta, jos sellainen tarjolla on.

Ei ole tuulesta temmattuja jutut, joiden mukaan naisten vessa on baari-illan jälkeen tuplasti pahemmassa kunnossa kuin miesten... :whistle:

Ne ilmanraikastajat on semmoista keinotekoista myrkkyä, etten todellakaan halua altistaa kasvavaa lasta sellaisille. Paskanhaju on vaan epämiellyttävää, mutta ei käy keuhkon päälle niinkuin ne supsuttimet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne ilmanraikastajat on semmoista keinotekoista myrkkyä, etten todellakaan halua altistaa kasvavaa lasta sellaisille. Paskanhaju on vaan epämiellyttävää, mutta ei käy keuhkon päälle niinkuin ne supsuttimet.

Tuskin se sinun syntymätön lapsesi kovin vakavia kehityshäiriöitä saa, jos lähtiessäsi vessasta suihkautat hajustinta ja samantien laitat vessanoven kiinni poistuessasi sieltä :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
vanha kunnon tulitikkuaski on tehokkaampi ku keinotekoset hajustimet mitkä vaan sekottuu siihen paskan hajuun....

=)

Jep. Meillä käytetään kans tulitikkua. Ja jos ei oo kovia pakkasia, niin ikkuna auki.

Yhteistyössä