Laitan tännekin..että kauankohan vielä voi mennä?

Mulla on nyt kipeitä supistuksia tullut monta päivää...välillä tietysti taukoja. Kohdunsuu on sormelle auki..kanavaa kuitenkin 0,5-1cm jäljellä. Limatulppaa on irronnut sunnuntaista lähtien ja eilen tuli oikein paljonkin veristä vuotoa. Menkkamaisia kipuja, selkä ja alamahakipuja, vihlomista kohdunsuulla. Mulla nyt rv36+6...voikohan tää kestää vielä monta viikkoa? Kätilön mukaan voi synnytys käynnistyä hetkellä millä hyvänsä ja lääkärin mukaan menee ainakin 2 viikkoa. Lääkäri kylläkin sanoi ettei hän oikein tiedä synnytyksistä ja meinasi pyytää kätilön avuksi tutkimiseen...Onkohan se pikkuhiljaa jo käynnistymässä vai joudunko kärsimään tuskaisena vielä monta viikkoa?
 
vieras
varmaan voi synnytys käynnistyä millon vain. ite tässä saman asian kanssa paininut vkolta 35 asti, nyt vkoja tasan 39...
mulla ei tosin veristä vuotoa ole tullut mut kipeitä supistuksia päivittäin ja varsinkin öisin :/ monta päivää on vuotanut oikein limaista paksua keltaista vuotoa. oon käynyt synnärilläkin kipeiden supistusten takia pari kertaa ku eivät ole loppuneet, mut aina on vielä kotiin lähdetty. viimeksi kävin reilu viikko sit ja kohdun suu auki 2,5 cm ja kanavaa hieman jäljellä... ei jaksais enään näiden 'oireiden' kanssa, väsyttävää!!!
jänskättää kun edellinen lapsi syntyi syöksyllä, juuri kerkesin ambulanssilla sairaalaan... voipi olla nykin tiedossa samanlainen mut onneksi sairaala nyt lähempänä kun viimeksi!
onnea vaan koitokseen :)
 

Yhteistyössä