**Laitakaa kuvia vauvoista:)**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"äippä"
Onko kellään kokemusta itsellä tai oletteko kuulleet näistä piiloraskauksista? Kuinka usein sellaista sattuu ja miten?

Itse olen alkanut miettimään, kun paino nousee koko ajan ja maha suoraan sanottuna näyttää kuin olisin jo aika pitkällä raskaana. Ihan kuin jotakin liikettä olisi eilen mahassa tuntunut. Ehkäisy on ja menkatkin joka kuukausi tulleet, joten on varmaan aika kaukaa haettua.
 
"äippä"
[QUOTE="äippä";26035099]Onko kellään kokemusta itsellä tai oletteko kuulleet näistä piiloraskauksista? Kuinka usein sellaista sattuu ja miten?

Itse olen alkanut miettimään, kun paino nousee koko ajan ja maha suoraan sanottuna näyttää kuin olisin jo aika pitkällä raskaana. Ihan kuin jotakin liikettä olisi eilen mahassa tuntunut. Ehkäisy on ja menkatkin joka kuukausi tulleet, joten on varmaan aika kaukaa haettua.[/QUOTE]

Sori, väärään paikkaan tuli.
 
Joku oli kysynyt tuosta lonkalastasta. Tässä kuva pikkumiehestä, missä lasta näkyy.



Ja menee tosiaan vielä hartioille asti, mahdollisimman kamala vehje! Onneksi tästä ajasta on tosiaan kulunut jo kaksi vuotta!
 

Yhteistyössä