Laita nämä kriteerit tärkeysjärjestykseen lapsen talvivaatehankinnassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuinkas muilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuinkas muilla

Vieras
Mitä painotat eniten kun ostat lapsellesi talvihaalarin tai puvun?
1. Hinta
2. Käytännöllisyys
3. Ulkonäkö
4. Merkki
5. Malliston "tuoreus"
6. Lapsen mielipide (ikä/sukupuoli?)

Meillä on ykkösenä käytännöllisyys, sitten ulkonäkö, hinta, merkki, lapsen mielipide (poika 7v), malliston tuoreus.

Käytännöllisyys
Hinta
Ulkonäkö
Lapsen mielipide
Malliston tuoreus.
Merkki

Lapsi on vasta kolme, joten en kauheesti vielä kysele mielipidettä. Oikeestaan vaan noilla kolmella ekalla on mitään merkitystä.

1. Käytännöllisyys (etenkin vaatteen istuvuus lapsella)
2. Hinta
3. Ulkonäkö
4. Merkki
5. Lapsen mielipide (lapsi 2 v joten ei vielä kysellä mielipidettä, mutta vanhempana luulen, että saa pari vaihtoehtoa, joista valita, vanhemmat tekevät esikarsinnan)
6. Malliston "tuoreus" (en edes ymmärrä, mitä tämä tarkoittaa)

Sama järjestys kuin tuo listasi, paitsi välistä jää kokonaan pois kohta "Malliston tuoreus". Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, koska tuotteen ulkonäkö ratkaisee jo tuonkin asian.

Siitä huolimatta, että itse töissä lastenvaatevalmistajalla..

Varmaan sama järjestys täälläkin ja tyttö alle 2v. vielä. Ehkä hinta saattaisi nousta vähän korkeammalle kun ei meillä ole oikein tuota ylimääräistä. Voisi ehkä sanoa että:

Tärkein: 1,2,3 kaikki, sen jälkeen 4. Hyvin pienellä merkityksellä 6 kun ei tämä hirveän paljon vielä vaatteista välitä ja joku 5. on semmoinen asia jota en hoksaa edes katsoa eikä kiinnosta.

äkkiseltään ekana kaupassa ulkonäkö kiinnittää huomion et viittiikö sitä ees sen enempää katella. sitte jos ulkonäkö on kiva ni katotaan laatu ja käytännöllisyys. muullanyt ei oikeastaan ole mitään merkitystä sitten ollenkaan loppupeleissä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuinkas muilla:
Mitä painotat eniten kun ostat lapsellesi talvihaalarin tai puvun?
1. Hinta
2. Käytännöllisyys
3. Ulkonäkö
4. Merkki
5. Malliston "tuoreus"
6. Lapsen mielipide (ikä/sukupuoli?)

Meillä on ykkösenä käytännöllisyys, sitten ulkonäkö, hinta, merkki, lapsen mielipide (poika 7v), malliston tuoreus.

Käytännöllisyys, ulkonakö, lapsen mielipide, hinta, merkki, tuoreus. Voi kun saisi tota viime vuoden Legotecin pukua (vihreä) tai parin vuoden takaista lennen suklaanruskeaa puku... Käytännöllisyys ja ulkonäkö sinänsä ovat rinta rinnan että kummastakaan ei tingitä. Eikä tarvitse, on niitä vaihtoehtoja oikeasti niin paljon tässä maailmassa.

Kyllä mää vaan vaihtoehdoista kysyn tolta kolme veeltä kommentit. Miksi en kysyisi?

Joku kysyi mitä tarkoittaa malliston tuoreus eli onko myytävä vaate viimeisintä mallistoa vaiko viime kaudelta. Meillä ei lapsen mielipidettä kysytä, koska useimmiten ostan ilman lasta nuo vaatteet. Ja jos otan mukaan niin liki kaikki kelpaa jotta pääsee vain pois sieltä shoppailemasta :-)

1. Ulkonäkö (rehellisyyden nimissä, mä en edes vilkaise liian rumia)
2. Käytännöllisyys (mulla on tietyt vaatimukset, joista pidän kiinni)
3. Hinta (vaikka ei oltaisikaan köyhiä niin en silti halua maksaa 100 euroa talvikamppeistai)
4. Malliston "tuoreus" (viime vuotiset on halvempia :D )
5. Merkki (eri merkeillä on eri hintaan erilaisia ominaisuuksia)
6. Lapsen mielipide (3 vee poika)

1. ulkonäkö ja käytännöllisyys (rumalle tai toimimattomalle ei ole käyttöä)
2. hinta (en maksa yli 50?)
3. lapsen mielipide (tulee käytettyä)

Merkillä ja malliston tuoreudella ei ole mitään merkitystä, koska hinta ja mielyttävyys ratkaisee.

Yhteistyössä