Alkuperäinen kirjoittaja **:
Miksi sä sitten väität että meikkaamattomien naisten miehet juoksee vieraissa? Onko sulla siitä siis kokemusta vai? Ja siksi sulla on joku ongelma asian kanssa nykyään? Vai mikä kumma sulla mättää?
Olipa nuo näkemäsi äidit sitten yleensäkin sen näköisiä tai vain siellä, sillä kertaa, tuli mieleen kysymys, että tunnetko sä tosiaan tarvetta olla huoliteltu kun menet ä-polille? Miksi? Siellä joku lekuri ronkkii sun alapäätä yms. Mulla on siellä ollut aina mahdollisimman helposti riisuttavat ja puettavat vaatteet, eikä tosiaan tulis mieleenkään meikata, moni siellä nimittäin tirauttaa itkutkin. Muuten mites toi synnytys, pitääks sielläkin olla huoliteltu? Miksi/miksi ei?
Ja vielä, sulla tosiaan on aika erikoinen kuva huolitellusta, mikäli tuossa oikein lueskelin... pipo ja iso kello?? Oikeesti?!
Minä en ole koko keskustelun aikana väittänyt missään kohden mitään vieraissa juoksemisesta. Sellaisia johtopäätöksiä tekevät täällä ehkä muut - varmaankin omaan kokemukseensa nojaten. Oletko kiltti ja etsit kohdan jossa sanon tuon asian. Oletko tosiaan niin kiltti? Olen sanut tällä sellaisen ryöpytyksen, että en todellakaan aio ottaa "kunniaa" kenenkään muun älyvapaista lausahduksista. Älä syytä minua sellaisesta, jota en todellakaan ole tehnyt!
Olen muuten sheivannut alapäänikin, teen sen aina, oli pillulääkäri tai ei. Samoin laittaudun joka aamu, oli sunnutai tai maanantai, olin lähdössä johonkin tai en mihinkään. Se on minun tapani, joka on ilmeisen harvinainen ja tuomittava tapa. Valtaosaa täällä ei laittautuminen kiinnosta. Ovat luonnonkauniita ja hyvässsä vakaassa parisuhteessa. Ei tarvitse laittautua. He eivät myöskään ikinä katsele muita naisia, tai heitä ei kiinnosta miten muut ovat pukeutuneet. He antavat kaikkien kukkien kukkia ikinä mitään ihmettelemättä. Siis niinku wow. Ihailtavaa.
Minä olen ollut niin väärässä, olen luullut, että asia on naisiin kasvanut jo dna-kierteessä. Oikeasti, on täällä niin pyhäkouluporukkaa - ja minua syytetään itseni jalustalle nostamisesta! Rehellisyyttä peliin naiset, se on aivan saletti, että te varmasti katselette muita naisia arvostellen. Ette välttämättä siinä kriisihetkessä, mutta muuten kyllä. Olitte kaupassa, kioskilla, päiväkerhossa tai työpaikalla.
Tuo pipo ja kello.. tosi hyvä nosto. Se oli rautalankaväännös näille sanaan meikki takertuneille. Että ne tajuais, että ulkonäöstä voi huolehtia ja antaa huolitellun vaikutelman myös ilman sitä meikkiä. Jos sulla on likanen tukka vaikka, tai muuten huono hiuspäivä, voi sen kiireessä piilottaa pipon alle. Kärjistäen, ymmärrätkö?
Tuokin asia on käyty sata kertaa läpi, kuinka siellä voi tirauttaa itkut ja siellä on monia vakavassa tilanteessa. Siellä käydään kontrolleissa myös muistakin syistä. Tiesitkö sitä? Äidillä voi olla jokin sairaus/oireyhtymä tms, ei aina vauva ole kuolemanvaarassa. Raskaus voi olla normaali, jota seurataan vain tarkemmin. Tiesitkö sitä? Tietävätkö muut sen? Äitiyspoli ei ole automaattisesti mikään "vauvojen hautausmaa".
Vielä yksi asia, joka minua on alkanut kaivelemaan. Te harmaat. Onko niin hankala rekisteröityä? Mahtaa olla rohkea fiilis huudella sieltä harmauden takaa ja vaatia kuvia näytille, puuttua profiilikuvaukseen. Sitten kun teille jotain kommentoi, teistä ei ikinä kuulu takas, tai mistä tiedän kuuluko, nimimerkkiä on niin helppo vaihtaa tilanteen mukaan. Jos on sattunut vaikka sanomaan jotain, jota sisäpiiri ei täällä allekirjoita. Että terve vaan.
Ja hyvää alkanutta päivää kaikille.