Laiskuus palkitaan

Rakastan siivoamista, tykkään ruoanlaitosta, tykkään myös että kotona on suht siistiä sillein yleisesti.
Mutta ikkunoiden pesu, voi mahotonta miten sitä hommaa inhoankaan.:kieh:Me ei pesty ikkunoita, kun muutettiin reipas pari vuotta sitten tähän, koska ne oli just pestyn oloiset. Sittemmin olen kyllä huitassut niitä mikroliinalla sisäpuolelta silloin tällöin, olen laiska myönnän.:ashamed::snotty:
Kesällä meillä oli parvekeremppa, jonka vuoksi ikkunoita ei tod. kannattanut alkaa pesemään. Sitten heti perään nyt syksyllä yhtiössä alkoi ikkunaremppa (tiivisteet + muita härpäkkeitä) ja edelleen ne ikkunat ovat likaiset.
Kas ihmettä, mitäpä posti toikaan tänään? Lapun ikkunafirmalta, jossa ilmoitettiin että tulevat pesemään kaikki ikkunat remontin jälkeen, eli tämän viikon aikana.:vampire:

Ai että kun laiskottaa.:cool:
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24753309:
Kesällä meillä oli parvekeremppa, jonka vuoksi ikkunoita ei tod. kannattanut alkaa pesemään. Sitten heti perään nyt syksyllä yhtiössä alkoi ikkunaremppa (tiivisteet + muita härpäkkeitä) ja edelleen ne ikkunat ovat likaiset.
Kas ihmettä, mitäpä posti toikaan tänään? Lapun ikkunafirmalta, jossa ilmoitettiin että tulevat pesemään kaikki ikkunat remontin jälkeen, eli tämän viikon aikana.:vampire:
Ai että kun laiskottaa.:cool:
Ja lasku tulee perässä
 

Yhteistyössä