laiskottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
ei mitenkään saa nyt tätä ruhoa ylös tästä sohvalta ja pakastinta järjestämään. Huoh.. tekis vaan mieli mennä nukkumaan mutta pitäs noi marjat saada mahtumaan pakastimeen...

:| Mulla odottaa sama homma aamulla. Pakastimen järjestely. Mies kotiutuu huomenna ( :heart: ) kahden täyden mustikka sangollisen kans, ja jonnekinhan ne pitäis saada sopimaan. Ja raparperikin vielä katkomatta... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:| Mulla odottaa sama homma aamulla. Pakastimen järjestely. Mies kotiutuu huomenna ( :heart: ) kahden täyden mustikka sangollisen kans, ja jonnekinhan ne pitäis saada sopimaan. Ja raparperikin vielä katkomatta... :ashamed:

joo mä oon kans tilannu sangollisen mustikoita, en vaan tiedä mihin hittoon mä ne ängen.

onneksi raksamiehet tulee sunnuntaina ni saa alkaa laittaa urakalla ruokaa, saa pakastinta tyhjäksi ja tilaa marjoille :D

helkkari.. pakko alkaa järjestämään sitä... turistit soitti että ei oo pelastusliivejä ja lähetin miehen niitä viemään ja sanoin että mulla on toi pakastinkin vielä laittaa että saa hillat pakkaseen :laugh:

ni pakko kai se on alkaa ettei mee ihan turhaksi selittelyksi :D

Huh siivottu. Olipa taas paljon sellasta mitä ei viiti enää käyttää ja piti heittää roskiin :/ nyt pitää kyllä skarpata tuossa pakastimen tyhjentämisessä, ettei menis niin paljon ruokaa hukkaan.

mahtuu sinne varmaan nyt jokunen purkki mustikkaa vielä, ens viikolla saan varmaan hyvin tuota lihaa ja kalaa käytettyä pois. Ja nyt piti uhrautua ja syödä jätskipaketista jämät pois ni tuli vähän tilaa lisää :p

Yhteistyössä