Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks tyyppi oli sitä mieltä et ihmisen sielu tai miksi sitä haluaa kutsua on sellanen valtava ja sit ihmiselämä on vähän kuin hansikas kädessä, ettei siitä sielusta ole tavallaan kuin käden verran kokemassa ihmiselämää eli pieni osa vaan ja loput on vapaana koko ajan eri tavalla mutta kuitenkin yhteydessä myös ettei eroteltuna

Sitten on vielä ne tosiuskovaiset, joiden mielestä koko reinkarnaatio on paholaisen huijausta. Menee pää sekaisin kaikista mahdollisuuksista ja siitä mikä on totta ja mikä ei.

Yks tyyppi oli sitä mieltä et ihmisen sielu tai miksi sitä haluaa kutsua on sellanen valtava ja sit ihmiselämä on vähän kuin hansikas kädessä, ettei siitä sielusta ole tavallaan kuin käden verran kokemassa ihmiselämää eli pieni osa vaan ja loput on vapaana koko ajan eri tavalla mutta kuitenkin yhteydessä myös ettei eroteltuna
Varmaan vähän sama juttu tuo oversoul. Mainittiin ettei koko sielu mahdu yhteen ihmisruumiiseen eli vain osa siitä on yhdessä kehossa.

Kun on reinkarnaatioista puhe, niin tällä tyypillä on kyllä hämmentäviä ajatuksia reinkarnaatiosta. Tai inkarnaatiosta. Että aikaa ei ole ja kaikki oman sielun inkarnaatiot ovat oikeasti siksi olemassa yhtä aikaa. Niinpä voi tavata jopa tässä elämässä oman itsensä eri kehossa. Oispa aika jännä kokemus:

Toisessa ulottuvuudessa oleva "minä" ei ole minkäänlainen "karnaatio", vaan ainoastaan toinen mahdollinen minä. Esimerkiksi vuonna 1953.

Miten nuo kertomukset reinkarnaatioista sitten. Kun ne henkilöt muistaa edellisen elämän kuoleman. Mutta jos aikaa ei ole niin se toinen tyyppi ei olekaan kuollut. Elää vain eri ajassa. Niin miten voi muistaa kuoleman ja olla syntymämerkkejä ampumisen paikassa jne?

Sitten on vielä ne tosiuskovaiset, joiden mielestä koko reinkarnaatio on paholaisen huijausta. Menee pää sekaisin kaikista mahdollisuuksista ja siitä mikä on totta ja mikä ei.

Niin, no, sielun vaellus/metempsykoosi, ei taida kuulua kristilliseen opetukseen, en tiedä.

Mitä kauneimmat unoset r! Tänään oli enotionaalisesti raskas ilta, mut olit mielessä paljon, taaskin. Niin toivon meitä ja oltais jo yhdessä, jos minä saisin päättää. Ikävöin sinua. Nuku hyvin! 😊❤️

Yhteistyössä