"lainasto", "läjätä" palapeli, "musta tunnettaa", "dosentti", "epileksia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laittakaas muutkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ala-asteen luokanvalvojan mielestä patterit homotti niin kuumasti, että niitä piti vähän runkata pienemmälle.
Samoin pulpetteja piti aina välillä mulkata eri järjestykseen.

Oli sillä muitakin, mut just nyt en muista muita.

kerran koulussa kasviopin tunnilla opettaja oli paasannut jo melkeen tunnin kasvien organismeista. oikeen sellanen tiukkapipoisen oloinen vanha nainen. sit oikeesti viimesen minuutin aikana sanoin kolmesti vahingossa että orgasmi, ja vähän se oli PUNAINEN! se oli vielä hauskempaa kun se oli tosiaan kunnialla saanu sen tunnin vedettyä sanomatta sitä kertaakaan väärin, ja sit kun jo loppu häämötti niin mokas monta kertaa peräkkäin...säälitti vähän...

no mun isä sanoi myös kerran luentoa pitäessään vahingossa väärin kun piti sanoa organismi... eikä se sitä hävennyt ja epäilen suuresti että punastelikaan. naureskellen faija on kertonut tarinaa jälkeenpäin

anoppi sanoo aina että "mää tykkään että se oli sininen" siis tarkoittaa että hänen mielestään. musta se on ihan outoa sanoa noin....kun iten sanone että mun mielestä se oli sininen.

äiti kattoo emmerdalea ja se on suomeksi emmentaali.

Tuli tuosta sinisestä mieleen, että eräs vanha nainen käytti sitä lauseissaan, esim. "Hän oli kyllä niin sinisen kaunis nuorena" Siis tarkoittaa kun joku on todella jotain,
todella kaunis= sinisen kaunis, todella köyhä= sinisen köyhä. En tiedä mistä moinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23374412:
Ala-asteen luokanvalvojan mielestä patterit homotti niin kuumasti, että niitä piti vähän runkata pienemmälle.
Samoin pulpetteja piti aina välillä mulkata eri järjestykseen.

Oli sillä muitakin, mut just nyt en muista muita.
Mä muuten aina mulkkaan asioita :ashamed:

Tatulointi. :kieh:

Onneksi on vain tällä palstalla tullut vastaan sana vuosikas eikä irl ollenkaan. Vuosikas kuulostaa vasikalta eikä 1v. lapselta.

Toinen palstalla vastaan tullut on eppuluokkalaanen. Siis wtf?

Mun isomummi sanoi aina että "minäpä teen teille voikaakkua". Ekan kerran kun kuulin, olin ihan innoissani että nyt saadaan kakkua. Saatiinkin sitten voidellut ruisleipäpalat. Voi sitä 3- ja 5-vuotiaiden pettymystä. :D

satakunnassa ihmiset ei osaa sanoa d kirjainta, tämän takia tulee välillä vastaan semmosia sanoja että sanakirjaa tekis mieli pyytää.

Meidän isä menee usein ruokaperäsille, laittaa voita leivälle ettei kurkku sierrety, ja suolaa pitää olla ettei rotkota.
Sillä aikaa äiti laittaa tikarappuset permannolle ja hakee yläkaapista pullapitkon että johku paaristuisi.
Työkaverini kysyy että kehtaatko pistää ovet sulki kun haluaa minun sulkevan ovet.
Mieheni isä juo mehukkaa, syö metukkaa ja ajaa motukkaa kenkät jalassa. Välillä hän vie sylyllisen puita ja kysyy että KETÄ se oli. (kuka)

Ihania! Varsinkin toi mehukka, metukka, motukka :laugh:

Mun mummo pillautti aina kahvia kaataessaan=läikytti :D Liekö joku murresana, mut itse en muilta sitä koskaan kuullut. -Ikävä mummoa <3 -

katottiin äitin kans viime kesänä niitä lasten harmonikkakisoja, niin äiti kysy onko tuo se TRANSU nalle ja puhu transunallesta moneen kertaan :D Kyseessä oli siis ransu nalle..enkä viittiny korjata koska mulla oli liian hauskaa :D

Pappa sanoi helikopteria heliskopperiksi. Isäni sanoo kirjastoa lainastoksi. Ja mies kutsuu erästä tuttua Marja-Leenaa aina nimellä Marjo-Leeno. En varsinkaan tuota voi tajuta, miten ihmeessä joku ei osaa sanoa kyseistä nimeä oikein? :D

Yhteistyössä