"lainasto", "läjätä" palapeli, "musta tunnettaa", "dosentti", "epileksia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laittakaas muutkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Tää on jotain niin hirveetä, että ekaa kertaa kuullessani meinasin räkäistä kahvit pitkin pöytää...

Mummullani siis istuin kahvilla, ja mummu selitti kuinka oli edellispäivänä ollut niin ahkera, että ihan tuli jakkaralle kiivettyä ja tussulla vedeltyä ihan ylähyllytkin.
(pölyhuiskalla oli siis kirjahyllyn pyyhkinyt :xmas: )

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: eih!! no olis kyl mullaki lentäny tsuffet mihin sattuu!!

Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
Tää on jotain niin hirveetä, että ekaa kertaa kuullessani meinasin räkäistä kahvit pitkin pöytää...

Mummullani siis istuin kahvilla, ja mummu selitti kuinka oli edellispäivänä ollut niin ahkera, että ihan tuli jakkaralle kiivettyä ja tussulla vedeltyä ihan ylähyllytkin.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: eih!! no olis kyl mullaki lentäny tsuffet mihin sattuu!!

Meidän mummu ei tosiaan edes ole mikään ihan pieni ihminen, sitä on vaikea kuvitella edes kiipeämään jakkaralle.
Yritä siinä sitten hörpätä tyynesti kahvia ja saada tätä mielikuvaa pois päästä :x :o

:laugh: Kyllä mullakin tyrskähti äsken oikein kunnolla! Ja se mielikuva itse asiasta.... :D :x

Meidän mummu ei tosiaan edes ole mikään ihan pieni ihminen, sitä on vaikea kuvitella edes kiipeämään jakkaralle.
Yritä siinä sitten hörpätä tyynesti kahvia ja saada tätä mielikuvaa pois päästä :x :o

:D olen joskus vuosia sitten ollut vähän aikaa työssä, jossa tapasin vanhuksia.
Eräälle vanhalle rouvalle laitoin hänen pyynnöstään papilijotteja päähän.
Niitä siinä laitellassani rouva jutteli "kuinka kampaajalle olis kiva mennä kiharoita laittamaan, muttei ole varaa siihen spermamentiin"
(eikä sanonut sitä lainkaan sellaisella äänellä, että olisi sanonut sanan vitsailumielessä ) mun oli kanssa aika vaikea pitää pokkaa.

kerran koulussa kasviopin tunnilla opettaja oli paasannut jo melkeen tunnin kasvien organismeista. oikeen sellanen tiukkapipoisen oloinen vanha nainen. sit oikeesti viimesen minuutin aikana sanoin kolmesti vahingossa että orgasmi, ja vähän se oli PUNAINEN! se oli vielä hauskempaa kun se oli tosiaan kunnialla saanu sen tunnin vedettyä sanomatta sitä kertaakaan väärin, ja sit kun jo loppu häämötti niin mokas monta kertaa peräkkäin...säälitti vähän...

kerran koulussa kasviopin tunnilla opettaja oli paasannut jo melkeen tunnin kasvien organismeista. oikeen sellanen tiukkapipoisen oloinen vanha nainen. sit oikeesti viimesen minuutin aikana sanoin kolmesti vahingossa että orgasmi, ja vähän se oli PUNAINEN! se oli vielä hauskempaa kun se oli tosiaan kunnialla saanu sen tunnin vedettyä sanomatta sitä kertaakaan väärin, ja sit kun jo loppu häämötti niin mokas monta kertaa peräkkäin...säälitti vähän...

Ihania munansaannoksia :)

:D Tulipa tästä vielä mieleen ku yläasteella vanhapiika ja uskovainen kotsanopemme piti esitelmää astioista, joita ei saa pestä pesukoneessa...

"...ja sitten näitä kullitettuja astioita ei saa laittaa koneeseen"
tarkotti tietysti kullattuja

vähä aikaa yritettiin olla et ei me huomattu, mut sit koko luokka repes nauramaan :D

Äitini sanoo alushousuja pikkupöppänöiksi ja mummuni puhuu citymarketista kitymarkettina.

Muoks. Poika puhui pienenä aina paperikinkusta ja tarkoitti siis tiskiltä ostettavaa irtokinkkua. Tää on jäänyt meidän sanavarastoon ja välillä kaupassa tuleekin pyydettyä: Saisinko parisataa grammaa tuota paperikinkkua :D

Viimeksi muokattu:
Mun kotipaikkakunnan kirjaston seinässä oli ennen vanhaan kyltti LAINASTO, eli se on vanha "virallinen" nimitys. Samoin eräässä vanhassa käytöstä poistuneessa sairaalassa, jota kävin töiden puolesta tutkimassa, oli ovi jossa luki LAINASTO ja sen oven takana on sijainnut apuvälinelainaamo, eli siis sieltä sai kainalosauvoja, pyörätuoleja ynnä muita apuvälineitä mitä potilas tarvitsi kotiin.

[QUOTE="mussu";23313701]Jonku mielest nykyään myös pikavippaamo

ww.lainasto.fi[/QUOTE]

Jos koittaa laittaa linkin, niin siihen kuuluu eteen kolme (3) tupla veetä. Mutta on tosiaan hieno oivallus käyttää sanaa lainasto pikavippi, tekstivipin ja yleensä lainan kanssa.

http://www.lainasto.fi

Meidän isä menee usein ruokaperäsille, laittaa voita leivälle ettei kurkku sierrety, ja suolaa pitää olla ettei rotkota.
Sillä aikaa äiti laittaa tikarappuset permannolle ja hakee yläkaapista pullapitkon että johku paaristuisi.
Työkaverini kysyy että kehtaatko pistää ovet sulki kun haluaa minun sulkevan ovet.
Mieheni isä juo mehukkaa, syö metukkaa ja ajaa motukkaa kenkät jalassa. Välillä hän vie sylyllisen puita ja kysyy että KETÄ se oli. (kuka)

Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton;23313847:
ja mummuni puhuu citymarketista kitymarkettina.

Mä sanoin pentuna kaunareiden Macya Mäkyksi :D

Ja sit mä olen aina sanonut alikulkusiltatunneli. Tiiän et se on väärin ja mulla on tosi urpo olo kun mä en tiiä mikä se oikeesti on :D

Yhteistyössä