Lainan Maksu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelijaäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelijaäippä

Vieras
Mihin tilille pitää nordeassa maksaa lainan(opintolaina) erääntyvät korot? Kun ei missään verkkopankissa, eikä maksukehotuksessa lue yhtään mitää tilinumeroa, vain maksunyhteydessä käytettävä viitenumero löytyy..:/ Vai onko nordea pankilla edes mitään yleistä tilinumeroa?

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
No mulla sampo ja op, ei nordeaa.
Sammon tililtä lähti automaattisesti korot.
Op:lta tuli lasku, jossa ihan tiedot kyllä...

Jep, mullaki oli suoravelotus, mutta se oli mun toiselta tililtä,jonne en ollu muistanu laittaa rahaa :/ Ja nyt ku huomasin, että tollanenki tarvis hoitaa, niin en tiedä mihin sen maksaisin..

Jos et vielä lyhennä lainaasi, niin tuskin voit maksaa niitä korkoja mitenkään omatoimisesti. Soita ihmeessä Nordean palvelunumeroon niin voit hoitaa maksun puhelimitse samantien, jos omaat nettitunnukset.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
No mulla sampo ja op, ei nordeaa.
Sammon tililtä lähti automaattisesti korot.
Op:lta tuli lasku, jossa ihan tiedot kyllä...

Jep, mullaki oli suoravelotus, mutta se oli mun toiselta tililtä,jonne en ollu muistanu laittaa rahaa :/ Ja nyt ku huomasin, että tollanenki tarvis hoitaa, niin en tiedä mihin sen maksaisin..

Siirrä se raha pikimmiten sinne tilille mistä se suoraveloitus on. Pitäisi mennä automaattisesti sitten kun sillä tilillä on riitävästi rahaa.

Yhteistyössä