lainaketjusta tuli mieleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettotulot?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettotulot?!

Vieras
juu siis tuli tosta asuntolainakeskustelusta mieleen että.mitä ihmettä te yksin yli 3000€/kk tienaavat teette työksenne!? tahtoo myös!! olen suunnitellut itselleni uutta ammattia ja kun (tietenkin:)) on tullut myös googlailtua noita eri alojen palkkatasoja niin jotenkin on jäänyt sellainen kuva että ei tollasia tuloja oo muilla kun lääkäreillä ja merikapteeneilla.

Tarkoittiko ap muutes brutto- vai nettotuloja? Jos brutto, niin tuohan on ihan normaali palkka... Itse vastasin sillä ajatuksella että puhuttiin nettotulosta, ehkä ajattelin että kukaan ei ihmettele 3 tonnin bruttotuloja.. eihän?

no morjes mitä ökyjä ;) ei kyllä taida meikäläisen matikkapäällä eikä fysiikan ja kemian ymmärryksellä kyetä opiskelemaan noihin ammatteihin. kai se on tyydyttävä perusduunarin palkkoihin. murr...

Tuskinpa kaikki ketjuun vastanneet saavat NETTOtuloina yli 3000, tai ainakaan en usko proviisorin tai ravintolapäällikön saavan. Mies saa DI tuotantopäällikkönä nettona yli 3000. Itse opiskelen kanssa DI, joten todennäköisesti jossakin vaiheessa pääsen yli 3000 nettotulojen.

[QUOTE="ap";29034831]onko it-alan inssiksi opiskelu kovinkin vaikeaa?[/QUOTE]

Inssiopinnoista en osaa sanoa (AMK), mutta ainakin DI-koulutus vaatii kohtuullista matemaattista osaamista. Tuossakin kannattaa huomata, ettei monessakaan it-alan hommassa DI koulutus kovin nopealla tahdilla takaa 3000e nettotuloja. Esim. monet ohjelmistopuolen DI tekee ihan tavan koodausta n 3000e bruttopalkalla.

Yhteistyössä