Kyse siitä samasta, joka yritti että ostaisin hälle pesukoneen osamaksulla, olisi maksanut osissa siis, itse ei saa ostettua osamaksulla. Tilanne se, että heillä ollut jo kauan huono rahallinen tilanne ja olen lainannut rahaa jo puolisen vuotta. On maksanut takaisin kyllä, mutta välillä maksanut myöhässä aika paljon. No nyt heillä sellainen tilanne, että nainen oli vienyt palkkalapun myöhässä ja ei saanut viimeksi palkkaa, saa nyt perjantaina kaikki palkat sitten. mies kyllä saanut sairaspäivärahan, josta maksoivat velkoja eri ihmisille ja laskuja. Lapsilisät on tulleet tänään, mutta se heillä auton lainan suoraveloitus, ei jää mitään. No lainasin heille viikonloppuna 15e, maanantaina 40e ja tiistaina vielä 20e. Alunperin mun piti lainata vaan 40e, mutta miehellä oli olleet lääkkeet lopussa ja ostivat niitä. Ei jäänyt taas yhtään rahaa. Lainasin sitten vielä sen 20e, se ei riitä ilmeisesti heille pe asti ja pyysi vielä 20e lisää. En lainannut enempää, koska mun mielestä ei pitäisi olla varaa ajella autolla ja ostaa tupakaa askia päivässä jos pitää muilta rahat lainata. Maksaisi takaisin kyllä perjantaina. Mutta ajattelen niin, että nyt voisivat olla ostamatta vaikka tupakkaa että pärjäävät. Lisäksi lainaan rahat miehen tililtä ja mies vihainen. Ei kaveri tajua, että se että lainaan hänelle aiheuttaa mulle ja miehelle riitaa. :|