Lainaisitko nettituttavalle rahaa ja kuinka ison summan?

  • Viestiketjun aloittaja lllll
  • Ensimmäinen viesti
lllll
Otsikossa se jo tulikin.

Itse voisin esim. täällä palstalla muutamalle pidempiaikaisella palstailijalle lainatakkin, jos ei suurista summista olisi kyse. Eli jonkun 20e.
 
huhhuh
On kyllä säälittävän kuuloista jos aikuiset ja PERHEELLISET ihmiset joutuvat lainaamaan jotain vitosta tai kakskymppistä. Eikö kannattas mennä töihin jos noin pirun tiukkaa on?
 
kyllä
jos minulla olisi rahaa paljon yli omien tarpeiden niin voisin lainatakkin.... olen aina sanonut että jos vaikka joskus lotossa voittaisin täys potin niin ensi töikseni hakisin pari kymmentä kappaletta 10 000 e shekkejä ja jokainen ystäväni saisi shekin ja sisarrukset ja vanhemmat.........
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
On kyllä säälittävän kuuloista jos aikuiset ja PERHEELLISET ihmiset joutuvat lainaamaan jotain vitosta tai kakskymppistä. Eikö kannattas mennä töihin jos noin pirun tiukkaa on?
Useampi tyyppi vippaa vitosen, se tekee suuremman summan. Esim. 6 kertaa 5 on 30. Töitä ei tällä hetkellä kaikilla ole, liiton rahoja saattaa joutua odottelemaan parikin kuukautta. Kun ajat ovat kovat, on autettava toinen toistaan.
 
Kiki


Useampi tyyppi vippaa vitosen, se tekee suuremman summan. Esim. 6 kertaa 5 on 30. Töitä ei tällä hetkellä kaikilla ole, liiton rahoja saattaa joutua odottelemaan parikin kuukautta. Kun ajat ovat kovat, on autettava toinen toistaan. [/quote]

Yhdyn tähän. Oma talous tuskin 5e kaatuu, mutta jos joku saa sillä päivän ruuan lapsille niin hyvä juttu!


 
ilman muuta
Jos tietäisin tarkemmin että oikeasti haluaa ostaa lapsille ruokaa eikä itselleen olutta tai tupakkaa nii tottakai. Saa ainakin rauhan se äiti joka näiden asioiden kanssa taistelee. Ei ole helppoa kaikilla.
 
Suzyanne
No en kyllä pelkälle nettituttavalle lainaisi yhtään. Muillekaan tutuilleni en mielelläni enää lainaile, kun muutama on jättänyt maksamatta, ja parilla maksu viivätynyt kuukausikaupalla.
 
vieraana
Olen palstan kautta saanut lahjoituksena 20?, sekä kerran olen lainannut 10? ihan vieraalta. Onneksi on hyväsydämisiä ihmisiä. Ja tietysti pitää muistaa olla luottamuksen arvoinen.
 
Mulla ei sellaisia nettituttuja olekaan, mutta vaikka olisi, niin en näkisi mitään syytä lainata rahaa. Jos ihmistä ei ole tavannut, niin mistä sitä tietää tarkemmin kuka sielä netin toisessa päässä on :/ Tai noh, ehkä jollain voi olla niin hyviäkin nettituttuja ja ystäviä, että tietääkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
On kyllä säälittävän kuuloista jos aikuiset ja PERHEELLISET ihmiset joutuvat lainaamaan jotain vitosta tai kakskymppistä. Eikö kannattas mennä töihin jos noin pirun tiukkaa on?

Sitä mäkin. Jos olisin kaverin kanssa kaupungilla yms. ja hänellä olisi rahat jääneet kotiin, niin toki lainaisin se 5e tai 20e, mutta muuten en näe mitään syytä miksi kukaan edes pyytäisi sellaista summaa lainaan

:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
On kyllä säälittävän kuuloista jos aikuiset ja PERHEELLISET ihmiset joutuvat lainaamaan jotain vitosta tai kakskymppistä. Eikö kannattas mennä töihin jos noin pirun tiukkaa on?

Sitä mäkin. Jos olisin kaverin kanssa kaupungilla yms. ja hänellä olisi rahat jääneet kotiin, niin toki lainaisin se 5e tai 20e, mutta muuten en näe mitään syytä miksi kukaan edes pyytäisi sellaista summaa lainaan

:/
20? saa jo paljon ruokaa lapsille :)
 

Yhteistyössä