Kelpaako sulle ruoka-apu?Alkuperäinen kirjoittaja ap:oon helsingissä..
voih, matkaa on 400km, ja mul kans vasta huomenna tilil rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:oon helsingissä..
Ei se minusta ole normaalia jos ei ole päivällä ottanut mihinkään tahoon yhteyttä saadakseen apua, kun tietää että illalla ei lapselle ruokaa, ja illalla vasta rupeaa apua etsimään jostain keskustelupalstalta. Itsekin kituutan vähillä rahoilla, mutta tuo ei vaan ole oikein, että ei aiemmin asialle tehdä jotain, kun on lapsikin josta pitäisi huolehtia..Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Näin juuri. Kaikki eivät vaan yltäkylläisyydessään tajua millaista kituuttamista toisilla välillä on.Alkuperäinen kirjoittaja akkeli:Hönö!! Tuollainen on suht normaalia lapsiperheessä, että on kaapit välissä tyhjinä. Elä sinä vain sitä vaaleanpunaista elämääsi ihan rauhassa. Nälässäpitäminen on eri asia kuin se, että kaapit pääsee tyhjeneen!Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Täähän ei ole totta, eihän? Lastensuojeluasia, jos pidät lastä nälässä. Ihan oikeesti hei, taloutta ei saa päästää tuohon kuntooan jos on lapsia. Ja varmaan et enää niin teekään.
ei muuten napsahda jos on eri pankit. Parikin päivää voi joutua odottelemaan, ja sithän ap on jo rahansa saanut.Alkuperäinen kirjoittaja apua täältä:Mä voin kans laittaa vaikka sun tilille. Eli heitä tilitiedot ja nimi kehiin niin kymppu napsahtaa tilille heti.
Varmaan JOKU palstalainen on Helsingistä kuten ap, mutta yleensä näissä ketjuissa ruoka-apu halutaan rahanaAlkuperäinen kirjoittaja Raija:Järkevää kirjoittaa, että tule hakemaan tai tulkaa meille syömään, kun ei varmaankaan ap ole samalta paikkakunnalta. Turhaa piruilua. Käy ap heti aamulla diakonin juttusilla, saat ostolapun kauppaan, ei kyllä tätä iltaa auta, valitettavasti. Ruokakassejakin jakavat, joten saat sieltä kuivakaappiin täydennystä. Itsellä meni kans tässä kuussa tosi tiukille, mutta pakkasessa on aina sen verran, että lapset ruokkii.
Alkuperäinen kirjoittaja Raija:Järkevää kirjoittaa, että tule hakemaan tai tulkaa meille syömään, kun ei varmaankaan ap ole samalta paikkakunnalta. Turhaa piruilua. Käy ap heti aamulla diakonin juttusilla, saat ostolapun kauppaan, ei kyllä tätä iltaa auta, valitettavasti. Ruokakassejakin jakavat, joten saat sieltä kuivakaappiin täydennystä. Itsellä meni kans tässä kuussa tosi tiukille, mutta pakkasessa on aina sen verran, että lapset ruokkii.
Ei tässä perunoita kyselty vaan rahaaAlkuperäinen kirjoittaja coatrack:Onko Helsingissä sellaistakin maaseutua ettei naapureita ole missään lähistöllä jos ei kerran voi naapurista käydä paria perunaa hakemassa?
Eipä ole yv´tä mulle ainakaan tullut :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mahtoi :Mennä tarve ohi kun olisi ruokaa tarjottu...
no porvoosta päivähän tämä oli selkeestiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ihmettelen miksi ap ei enää vastaa, kun olisin kovasti viemässä hänelle ja lapselle jotain syömistä :/
No hitto mä tuun tuomaan sulle sitä ruokaa Sano vaan paikka.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ehtinyt vastata, anteeksi! Siis asun itä-helsingissä, kohta lähden nöyränä pimpotteleen naapureiden oviekelloja, joita en ees tunne. So what. Sittenpähän häpeän lapsineni aina kun törmätään naapuriin...
sulle tarjoaa moni täällä ruokaa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:sorry ihan kauheesti että järkytän teidän arvomaailmaanne! En tee sitä toiste.
Muistakaatten sitten sananne sille onnettomalle, joka kertoi säästävänsä sossun toimeentulotuesta.
Hänethän haukuitte ihan pataluhaksi, koska kehtasi laittaa säästöön eikä tuhlannut kaikkea heti.