M
miettii..
Vieras
Tietoa kenelläkään..olen lopettamassa yritystäni. Kuinkas lainan käy. Mulla on finnveran naisyrittäjä laina. Sitä on vielä muutama vuosi maksettavaa. Saanko maksaa sitä, kuten ennenki. omasta pussistahan se sitte menee. Vai pitääkö se maksaa nyt heti kerralla pois?
Tietoa, kokemusta ?
Tietoa, kokemusta ?