Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta eikös lain mukaan kissat saa olla vapaana paitsi yleisillä paikoilla..?(melkein luin otsikon)Haluisin tosin nähdä kissan joka sitä sääntöä noudattaa..
Meillä kissa tosin joutunut sisäkissaksi ihan vaan naapurisovun takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;26673814:Vapaana mutta omistajan valvonnassa.
Musta tuntuu jotenkin niin uskomattomalta, että vielä nykypäivänä kissat saa pitää vapaana, mutta koiria ei![]()
Ihan kuin ei Suomessa olisi hiirien, rottien ja myyrien vähentämiseen omaa petoeläinkantaa? Miksi pitää haitallinen vieraslaji päästää tekemään tuhojaan?
Koiratkin pitää olla kytkettyinä. Kuten jo huomattiin, niillekin voi sattua onettomuuksia.
Jos sun muksu tulee mun takapihalle ilman mun luopaa, päästän siitä ilman pihalle.
Voiko tästä ilmoittaa ylläpitoon? Ainakin isommilla foorumeilla laittavat kaikki lapsia koskevat uhkaavat viestit suoraan poliisille.
minua henk.koht häiritsee että kissa kaivaa kukat kukkapenkistä, pissaa pihaan, multaan ja hiekkaan millä lapset leikkii sekä kakkaa.
Eikä se minua jotenkinjaksa lainkaan naurattaa.
Syö luonnoneläimiä jne.
Luonnon kiertokulku on oma asiansa, kissa ei kuulu luonnoneläimiin vaan on lemmikkieläin.
Sen liian harva kisunomistaja ymmärtää. Kun ei osata ottaa muita huomioon, ajatellaan vaan sitä omaa napaa.
Tämä on suhteellista, leikatun uros kissan reviiri on 0,5 ha, monissa maataloissa maata on kymmeniä hehtaareja. Tänä päivän valtaosa maatalojenkin kissoista on leikattuja, mutta niiden ikiaikainen tehtävä sama. Tappavat hiiriä ja rottia.
Omalla maalla sekä kissa että koira saavat olla irti, muualla eivät. Väärissä paikoissa oleville eläimille sattuu herkästi onnettomuuksia.