laihtuvat laihduttajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ziku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syön herkkuja joka päivä. Keksin, jätskiä tms. kahvin kanssa, muutan paljon hedelmiä ja perusruokaa. Sit on kerran viikossa karkkipäivä. Painoa lähtenyt n 300g/viikko. (takapakkia tuli joululta)

Alkuperäinen kirjoittaja yksi.:
Syön herkkuja joka päivä. Keksin, jätskiä tms. kahvin kanssa, muutan paljon hedelmiä ja perusruokaa. Sit on kerran viikossa karkkipäivä. Painoa lähtenyt n 300g/viikko. (takapakkia tuli joululta)

joopa joo.! et sit vissiin syö muuta ruokaa. tuolla ei tasan laihdu

No mulla ei ole mitään virallista suunnitelmaa, mutta ilmeisesti syön turhankin vähän kun paino saattaa tippua parikin kiloa viikossa. Herkuttelenkin aika usein, millä tahansa ja isot määrät. Joulunaikaan söin niin paljon että paino ei tippunut, ei kyllä noussutkaan. Tää on vähän outoa, lääkärissä ja labrassakin oon käynyt, eikä mitään häikkää ollut. Muutama kilo joutais vielä pois, useita kymmeniä on jo lähteny. Pelottaa vaan että entä jos painon tippuminen ei lopukaan.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hah. Ei yksi keksi/jäätelö pala ole kaloreiltaan mitenkään päätä huimaava. Kalorilaskuria käytän. Tiiä sitten miksi noita kiloja lähtee. Luonnonoikku kai.

Mä en nyt alkuun pidä herkkupäiviä.
Ja muutenkin syön n.800kaloria/pvä. Ja 3,3kg tippunut vajaassa parissa viikossa. Tällä jatkan nyt niin kauan kuin hyvältä tuntuu ja mielellään että pääsisin sitä tavoitepainoa lähelle ja sitten lisäilen kalorit 1200 pintaan ja luultavasti otan yhden herkkupäivän viikkoon.

laihdutatteko ryhmissä vai itse kurilla kotona?
mä kanssa oon nyt lisännyt liikuntaa, joka päivä kävelylle ja useampi kilometri. kuinka pitkiä niiden lenkkien olis hyvä olla?

No mä oon laihtunut nyt 7 kg. Herkuttelen aika harvoin. Ehkä kerta pari kuukauteen. Syön kyllä esim pullaa, jos olen jossain kahvilla tms, mutta kalorilaskurin avulla katson, että kalorit ei sinäkään päivänä ylity eli syön jotain kevyempää muutoin. Viikkopudotustahti on ollut n.500g. Liiikun hulluna (vähintään 2h per päivä) ja tiputettavaa olisi vielä liki 20 kg...

Mä oon nyt vuodenvaihteesta taas laihduttanut, 1.1. puntari näytti 62,6kg, 2.1. 62,9kg, tänä aamuna 62,0, eli 600g laihtunu. Tai oikeastan 900g, kun uuden vuoden päivänä tuli vielä syötyä turhan paljo. Tosin tuli sortuminen vielä tälläki viikolla, eikä se tuon ihmeemmin painossa näy. 450g suklaata kahtena päivänä.

Mulle ei taida herkkupäivät passata, meinaan nimittäin sitte sortua vaan uudestaan. Vähä niinku alkoholismi... Mutta ehkä se pysyis kurissa, jos vaikka jäätelöä söis palan kerran viikossa tai kahdessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ziku:
pidättekö herkkupäivän viikossa?millä herkuttelette+määrä?
Entä mikä on viikko-pudotuksesi?
paljonko olet pudottanut, paljonko jäljellä!

Yritin pitää, mutta se venähti aina aloitin ed iltana ja jatkoin seuraavana päivänä. Lopetin koko herkkupäivän ja rupesin laihtumaan 2kg viikossa

mulla ois -15kg,kohta viikko takana, pittuutta 169,painoa 75 ja mietin vain kun olen lukenut että ihmisen elimistö kuluttaa 1500kcal vaikka makaisi koko päivän.. eli onko joku tuolla kalorimäärällä liikenteessä, miten sujuu?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No mä oon laihtunut nyt 7 kg. Herkuttelen aika harvoin. Ehkä kerta pari kuukauteen. Syön kyllä esim pullaa, jos olen jossain kahvilla tms, mutta kalorilaskurin avulla katson, että kalorit ei sinäkään päivänä ylity eli syön jotain kevyempää muutoin. Viikkopudotustahti on ollut n.500g. Liiikun hulluna (vähintään 2h per päivä) ja tiputettavaa olisi vielä liki 20 kg...

millä tavalla sä liikut? mua jotenkin pelottaa, että innostus lopahtaa kohta...
kuinka nopeasti sulta lähti tuo 7kg?
mun heikkous on sipsit ja muut suolaiset. karkit ja pullat voin helposti jättää rauhaan...

Mä syön herkkuja useamman kerran viikossa, mutta kohtuudella. Tänään pari palaa suklaata, joskus kipollisen jätskiä, joskus poppareita tai sipsiä, joskus keksin kahvin kanssa... Muuten syön terveellisesti ja aika vähän. Liikun satunnaisesti 0-3 x viikossa. Laihtuminen onkin sitten toinen kysymys, mutta en ole lihonutkaan :D Siis olen viime syksystä tiputtanut nelisen kiloa, nyt ei enää olekaan ylimääräistä. Eli sain hankalat "viimeiset kilot" pois, vaikka herkuttelin aika ajoin.

pyöreä nyt: Mä en ainakaa ressaa näin aluks liikunnalla, siinä on jo temppua et saa ruokavalion remppaan, turha sitä on liian isoa palaa kerralla haukata. kärsivällisyyttä kehiin!:)

Ja ois KIVA TIETÄÄ , miten ihmeessä joku voi laihtuu enempi ku kilon/viikko?

en pidä herkkupäivää viikossa. Ehkä n. kerran kuussa tulee herkuteltua. Ellei lasia viiniä pidetä herkutteluna??

Syksyllä aloitin, nyt on pudonnut 19,5kg. Pudotettavaa on vielä kymmenisen kiloa, joten oli kyllä mistä lähteäkkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse ainakin laihduin tuolla meiningillä melkein kilon viikossa... Kun taas vähensin herkkuja niin painonpudotus hidastui...

Alkuperäinen kirjoittaja pyöreä nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

millä tavalla sä liikut? mua jotenkin pelottaa, että innostus lopahtaa kohta...
kuinka nopeasti sulta lähti tuo 7kg?
mun heikkous on sipsit ja muut suolaiset. karkit ja pullat voin helposti jättää rauhaan...

suolakurkku ja kalkkuna siivut vie suolaisen himon. Munakkaan voi teflonpannulla paistaa ilman rasvaa siihen kasviksia ja tonnikalaa sekä raejuustoa niin nam. Ja voi syödä hyvällä mielellä.
Liikuntaan tulee himo, kun vähän aikaa jaksat, mutta valitse itsellesi sopiva laji äläkä rehki liikaa. Mä kävelen joka päivä vähintään 6km (ei tarvi kävellä putkeen) ja joka toinenpäivä jumppaan n.20 min (en kauheasti tykkää niin siksi en enempää) Ja tällä tyylillä lähtee siis 2kg viikossa. eikä tarvi nälkää nähdä (syön kyllä paljon muuakin kuin em.) sen jälkeen, kun mahalaukku on kutistunut