laihtuvat laihduttajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ziku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mässypäivä kerranviikossa pilaa laihdutuksen tavallisella liikkujalla ja syöjällä. kalorivaje pienenee niinpaljon ettei laihtumista paljoa tapahdu. jotkut toki tässäkin poikkeuksia..mutta ei moni.
kerrankuukaudessa voi syödä ja herkutella yhdenpäivän. se ei kaada laihdutusta vaan jopa kiihdyttää aineenvaihduntaa.

minusta kans ihan kamalan hyviä kaikki sipsit sunmuut suolaset....: ( karkista pystyn olemaan helposti erossa.luulen että jos useempi kilo putoaa viikossa,siinä on sitä nestettä.

siis itse olen nyt päättänyt mielummin kävellä, kun hypätä linkkariin. meillä on kauppaan matkaa 2km, toki pitää lasten jaksamistakin ajatella... he eivät välttämättä jaksa aina kävellä. Sipisejä en ole nyt syönyt uuden vuoden jälkeen ja kaapissa onkin yksi pussi, eikä himoa ole vielä tullut. pakko tosiaan tehdä jotain, kun pakko saada mieli virkeämmäksi. olenkin aina ollut iltasyöppö ja nyt päätin, että kokoan lautaselle hedelmiä ranskalaisten tilalle. saa sitten nähdä tapahtuuko mitään vai ei. toisaalta olis kivaa, kun olis kaveri jonka kanssa tätä tekisi, mutta kai sitä yksinkin alkuun pääsee. ryhmiin en pysty osallistumaan, koska lapsia. ja lastenhoitoon tarvitsen ulkopuolisten apua jo töiden takia niin paljon.

silleenhän voi laihtua sikanopsaan että syöpi hyvin vähäkalorista ruokaa noin 1200 ja sitten hulluna liikkuu, mutta pitää olla sykkeet koholla ettei pääse säästöliekille...Mulla lähti tälleen

pyöreä nyt: Mites nettiryhmät, onhan tääl kaks plussan sivullakin toi laihdutus osio jossa on nettiryhmiä, ja onnistuu kotoa käsin! kyllä se aina motivoi kun on joku jonku kanssa taakkansa jakaa!:)

0,5-2kg/viikko lähtee minun dieetillä, ja kerran viikkoon on herkkupäivä joka kestää siis klo 00.00-23.59 ja silloin syön ihan mitä vaan ja niin paljon kun haluttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ziku:
pidättekö herkkupäivän viikossa?millä herkuttelette+määrä?
Entä mikä on viikko-pudotuksesi?
paljonko olet pudottanut, paljonko jäljellä!

Kerran viikossa herkuttelen. n.100g karkkia ja pikkuinen sipsipussi tai vastaavaa on määrä.

Viikossa pudonnut 0-3kg vuoden aikana.Kokonaispudotus 35kg ja nyt vain tasapainoillaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Laihtuvat laihduttajat :D Olipa oikeen otsikko :)

No eihän kaikki laihduttajat laihdu!

No eiköhän kaikki laihdu jos oikeasti laihduttaa. Eri tahtia vaan.

noup..
minä en laihtunut ilman lääkitystä. Mutta mulla kyllä todettiin aineenvaihdunnan häiriö,joka nyt helpottanut lääkkeellä ja painokin alkanut tippua.