K
kilotpoisniinkuois
Vieras
Miten nopeassa ajassa olisi mahdollista laihtua tuo 10kg jos joka päivä kuntoilee/liikkuu reippaasti ja usein sekä syö mahd.kevyesti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Se riippuu tosi paljon ihmisestä ja lähtöpainosta. Kovin ylipainoisen on helppo saada 10kg pois vaikka 1,5 kuukaudessa ja siitä on osa nestettä. Kun taas esim. veikkaan että minä jos olisin 164 senttisenä 70 kiloa niin menisi ainakin 2kk vähintään ilman että tarvisi ihan kitua.
Alkuperäinen kirjoittaja kilotpoiskuois:Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Se riippuu tosi paljon ihmisestä ja lähtöpainosta. Kovin ylipainoisen on helppo saada 10kg pois vaikka 1,5 kuukaudessa ja siitä on osa nestettä. Kun taas esim. veikkaan että minä jos olisin 164 senttisenä 70 kiloa niin menisi ainakin 2kk vähintään ilman että tarvisi ihan kitua.
mites kun mun lähtöpaino 94 ja pituutta 172?varmaa luulis et lähtis nopeemmin...?
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Alkuperäinen kirjoittaja kilotpoiskuois:Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Se riippuu tosi paljon ihmisestä ja lähtöpainosta. Kovin ylipainoisen on helppo saada 10kg pois vaikka 1,5 kuukaudessa ja siitä on osa nestettä. Kun taas esim. veikkaan että minä jos olisin 164 senttisenä 70 kiloa niin menisi ainakin 2kk vähintään ilman että tarvisi ihan kitua.
mites kun mun lähtöpaino 94 ja pituutta 172?varmaa luulis et lähtis nopeemmin...?
Sulla saattaisi lähteä painoa aika nopeasti jos olet muuten terve ja aineenvaihdunta ihan normaali. Zemppiä sinne!
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Alkuperäinen kirjoittaja kilotpoiskuois:Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Se riippuu tosi paljon ihmisestä ja lähtöpainosta. Kovin ylipainoisen on helppo saada 10kg pois vaikka 1,5 kuukaudessa ja siitä on osa nestettä. Kun taas esim. veikkaan että minä jos olisin 164 senttisenä 70 kiloa niin menisi ainakin 2kk vähintään ilman että tarvisi ihan kitua.
Sulla saattaisi lähteä painoa aika nopeasti jos olet muuten terve ja aineenvaihdunta ihan normaali. Zemppiä sinne!