Laihtua tarttis....

  • Viestiketjun aloittaja BoBo
  • Ensimmäinen viesti
BoBo
Itselläni kertyi raskauden aikana +20kg, niistä yli 5kg viimisen kuukauden aikana. Ja synnytyksen jälkeen keräsin viel nestettä TOSI paljon. Mulle tehtiin hätäsektio, joten liikunta oli rajallista aluks varmaan pari kuukautta. Ja muutenki raskaus otti selänpäälle pahasti ja lääkäri kielsi jo puoles välis kaiken muun liikunnan paitsi pienet kävelylenkit.:(

Ja nyt sitte tarttis päästä takas omiin mittoihin, eli painoa tarttis pudottaa 10-15 kg. Ja nyt vois laihduttamisenki alottaa, ku poitsu lopetti imemisen. :whistle:

Mut mulla on sellanen ongelma, etten taida päästä pois kotoa, ku mies päivät töissä ja sit sillä on väh 4 kertaa viikos salibandy harkat + tietty pelit. Mies lupas mulle jonkun jumppalaitteen kotiin, mut en tiedä mikä olis hyvä :/ Mulla kun ei ainakaan paino oo pudonnu ruokavaliolla. Varsinki sitä on niin vaikee noudattaa kesällä :ashamed:

 
Phyllis
Vauva on tosi hyvä vastus. Itse jumppaan vauvan kanssa.
Tässä muutamia hyviä liikkeitä.

1. Askelkyykky vauva sylissä 3x 10-15
2. Vauvan nostot ylös suorille käsille 3x10-15
3. Mene selälleen makaamaan, jalat koukussa, ota vauva "istumaan" mahan päälle. Nosta takapuolta irti alustasta (ottaa takapuoleen) 3 x 10-15
4. Makaa selälläsi, jalat koukussa (ilmassa), ota vauva jalkojen päälle mahalleen - nosta takamusta irti alustasta samalla kun koitat kurottautua lähemmäs vauvaa (vatsarutistus) 3x10-15
5. Vauva selälleen lattialle omien käsiesi väliin. Mene itse punnerrusasentoon, punnerra antaen joka kerran kun menet alas, vauvalle pusu otsalle 3x 10-15

Toivottavasti tästä on jotain apua. Itse ainakin tykkään hirveästi vauvan kanssa jumpata, ja vauva (6kk) tykkää siitä kanssa.

Mutta: vauvan täytyy osata kannatella päätään, että voi jumpata!
 

Yhteistyössä