Laihistelijat hoi!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä oon syönyt kaks viipaletta 100% ruisleipää, päällä margariinia, kalkkunaleiketä, emmetalia ja kurkkua.

Lounaaksi söin lautasellisen hernekeittoa, ja siivun tuota samaista ruisleipää.

Kohta syön vähän jugurttia ja mysliä sekä ompun, illemmalla paistan pari-kolme kananmunaa. Lisäksi jotain hedelmää.

"bea"
aamupuuro klo 8 + mustikoita
lounas klo 12 ruisleipä, kalkkuna pippurifilee, salaatti, kurkku, valio jogurtti (kaloreita 140kcal)
välipalaksi 3kpl pikku mandariineja
päivällinen kalasoppa klo 18 (rasvattomaan maitoon tehty) + ruisleipä

"vieras"
[QUOTE="bea";22768805]aamupuuro klo 8 + mustikoita
lounas klo 12 ruisleipä, kalkkuna pippurifilee, salaatti, kurkku, valio jogurtti (kaloreita 140kcal)
välipalaksi 3kpl pikku mandariineja
päivällinen kalasoppa klo 18 (rasvattomaan maitoon tehty) + ruisleipä[/QUOTE]

ja mittani 164/56

"marsu"
aamulla söin jugurtin ja kaurapuuroa. lounaaksi jauhelihakastiketta ja raejuustoa. aion syödä vielä kotona ruuan, joka todennäköisesti on riisiä ja tuota samaista jauhelihakastiketta..det var det. jumppa takana ruokiksella kävin.
165cm ja 65-66kg

Ooo
Päivän aika surkea saldo: turkk. jugua pähkinä-siemenrouheella, teetä (hunajalla), kahvia (maidolla), vischyä, lisää jugua hunajalla, hasselpähkinöitä. Ja suklaakonvehteja :x
Työpaikan ruokala lomalla, ei eväitä, suklaata joka puolella. Pitäisi mennä ruokakauppaan ja ostaa kunnollista ruokaa! 155cm n.63kg :ashamed:

Ja miksihän nuo edelliset muutamat on laihiksella???

Viimeksi muokattu:
Tää päivä ei laihistelun puolesta menny ihan putkeen..
Just vetäsin tollasen atrian hampparin ketsupilla :D Ja se oli siis aamupala ja lounas..

Tänään kävin vaa´alla ja painoa tippunu 3 kiloa :eek: Oon siis vasta alottanu laihistelun.
Mitat on 175/89,5

kesäkuntoon
Aamulla meni kaksi kuppia kahvia maidolla. Aamupäivällä söin kaksi jauhelihapihviä kermaviilikastikkeella ja kasa salaattia vinegrette-kastikkeella, katkaravulla ja juustolla. Jälkkäriksi tosi pieni pala täytekakkua.

Just äsken join päiväkahvin ja sen kanssa 150g toblerone-suklaata.

Meinasin syödä parin tunnin päästä kalaa ja lämpimiä kasviksia, jälkkäriksi tuoretta ananasta.

Illalla juon ehkä pari glögiä/olutta ja kananmunan.

Mitat 170cm/65kg

Yhteistyössä