Laihdutustahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
alkupaino n. 80kg
tavoite 70kg (tai oikeastaan 68kg) juhannuksen mennessä.

syön näin:
aamulla 1 ruisleipä,kinkkua, vihanneksia +150g raejuustoa
tai 1prk raejuustoa(eli 200-250g)
lounas
salaatti+vähän pasta/riisiä ja broistua/jauhelihaa jne...
välipla
rahkaa 250g
tai jogurttia ja rahkaa yht. 250g
iltapala
vihanneksia ja vähän kinkkua

Päivän aikana syön vielä 1-2 hedelmää
Liikun 3-5krt/vko n. tunnin kävely.

Paljonkohan tällä on ihan oikeasti voi laihtua viikossa/kk:ssa? Onko noi tavoiteet ihan ok?

[QUOTE="zxc";29721308]Siis iltaplana on ne vihannekset ja kinkku tai tonnikala / tai vaikkapa taas rahkaa/raejuustoa.

Mitä sä mietit? Lian vähän vai lian paljon?Muutoksia?:)[/QUOTE]

Joo, mutta ihan kunnon illallista meinaan, lämmintä ruokaa siis. Itselläni ainakin tuollaisella ruokavaliolla a) kyllästyisin äärimmäisen nopeasti ja homma jäisi siihen ja b) iltaa kohden tulisi kuitenkin ärsyttävää pikkunälkää, jolloin ilta menisi pikkuruokien närkkimiseksi. Netissä on aika paljonkin esimerkkiruokavalioita, joista voi bongailla sopivia yhdistelmiä ja mikä tärkeintä, löytää vaihtelua.

Joo, mutta ihan kunnon illallista meinaan, lämmintä ruokaa siis. Itselläni ainakin tuollaisella ruokavaliolla a) kyllästyisin äärimmäisen nopeasti ja homma jäisi siihen ja b) iltaa kohden tulisi kuitenkin ärsyttävää pikkunälkää, jolloin ilta menisi pikkuruokien närkkimiseksi. Netissä on aika paljonkin esimerkkiruokavalioita, joista voi bongailla sopivia yhdistelmiä ja mikä tärkeintä, löytää vaihtelua.

Nyt on viikko mennyt tällä ja mulle se on ainakin ihan ok rytmi/määrät, toki että jossakin vaiheessa varmaan alkaa tökkimään, mutta haluaisin saada mahdollisimman pian ne ylimääräiset kilot pois, jotta sitten voi vaihdella just noita eri ruokia ei nii tiukasti.....kolme kuukautta uskoisin jaksavani tälllä...Ainakin tavoite on kova

Varmasti laihtuu ainakin, määriä on vähän vaikea mennä sanomaan. Itse aloitin elämäntaparempan vuoden vaihteessa ja tässä kuussa pääsin tavoitteeseeni eli -7kg normaalipainon sisällä.

Muista juoda reilusti vettä ja suosia hyviä rasvoja. Salaattiin avokadoa, siemeniä tai pähkinöitä, pieni loraus oliiviöljyä jne.

Blogista löytyy jotain minun laihisjuttujani, tervetuloa tsekkaamaan ja tsemppiä! :)
Kaem-

No nyt 4 päivän aikana on tippunut 2.1 kg, onko se vieläkin "mahan tyhjennystä" vai teenkö nyt jotain väärin. Olen nyt kipeänä, joten en pääse liikkumaan olleenkaan, eli takana on vain pari kävelylenkkiä...

Yhteistyössä