Paljonkos veikkaatte mun laihtuvan toukokuuhun mennessä näillä eväillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs luulette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs luulette

Vieras
Aamu: Kananmuna, ruisleipä pala, siivu kinkkua tai kalkkunaa, kahvi rasvattomalla maidolla, raejuustoa pari rkl, hedelmä. Tai sit joka toinen aamu ruispuuro veteen, johon mehukeittoa vähän tai öljyloraus, hedelmä.

Lounas: kalaa/lihaa 150g, tomaatti tai kermaviilikastike, yksi peruna tai vastaava määrä tummaa riisiä, salaattia; ei kastiketta, lasi maitoa, pieni pala tummaa leipää.

välipala: hedelmä tai 100g rahkaa marjoilla.

päivällinen: samalla tyylillä kuin lounas, tosin päivällisellä korvaan perunan/riisin höyrytetyillä kasviksilla (parsakaali, porkkana, kukkakaali tms.)

iltapala: rahkaa 100-200g marjoilla, pieni leipä leikkeleellä tai hedelmä.

Liikuntaa 3 kertaa viikossa noin 40 min. kerrallaan. Sauvakävelyä, uintia, hiihtoa. Lähtöpaino 75.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Luulen että menet iltaisin Hesburgerille syömään, joten et tule laihtumaan grammaakaan vaan päinvastoin tulee 5kg lisää kesään mennessä. :saint:

Aijai:D Mun heikkous on kyllä makea.. Hesellä en ole syönyt vuoteen.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs luulette:
Aamu: Kananmuna, ruisleipä pala, siivu kinkkua tai kalkkunaa, kahvi rasvattomalla maidolla, raejuustoa pari rkl, hedelmä. Tai sit joka toinen aamu ruispuuro veteen, johon mehukeittoa vähän tai öljyloraus, hedelmä.

Lounas: kalaa/lihaa 150g, tomaatti tai kermaviilikastike, yksi peruna tai vastaava määrä tummaa riisiä, salaattia; ei kastiketta, lasi maitoa, pieni pala tummaa leipää.

välipala: hedelmä tai 100g rahkaa marjoilla.

päivällinen: samalla tyylillä kuin lounas, tosin päivällisellä korvaan perunan/riisin höyrytetyillä kasviksilla (parsakaali, porkkana, kukkakaali tms.)

iltapala: rahkaa 100-200g marjoilla, pieni leipä leikkeleellä tai hedelmä.

Liikuntaa 3 kertaa viikossa noin 40 min. kerrallaan. Sauvakävelyä, uintia, hiihtoa. Lähtöpaino 75.

Hyvin on hiilareita...olisko joku 3-6 kiloa toukokuuhun mennessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Alli:
Viisi-kuusi kiloa. Mutta vähän on tiukka linja...:D Käytkö sä ikinä missään tai kyläilettekö jne?

Tiukka? Mun mielestä tuo on ihan normaali ruokavalio.. Enpä mä hirveästi kyläile tai joudu sellaisiin tilanteisiin, että en voisi kieltäytyä herkuista. Mä olen nyt viikon ollut tuolla ruokavaliolla ja ei ole tarvinnut nähdä nälkää yhtään. Päin vastoin, olen paljon virkeämpi ja kun syö noin usein, niin ei pääse nälkä tulemaan ja jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pari kiloa, koska kuitenkin tulee repsahdus makeaan. Muuten 3-5.

Riisit jättäsin pois, leipääkin on aika paljon.

Niin, mutta harrastan kuitenkin liikuntaa, että niinä päivinä on pakko syödä hiilareita, muuten ei ole kiva liikkua. Muina päivinä voisi jättää pois, riippuu nyt, miltä alkaa tuntua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pari kiloa, koska kuitenkin tulee repsahdus makeaan. Muuten 3-5.

Riisit jättäsin pois, leipääkin on aika paljon.

Niin, mutta harrastan kuitenkin liikuntaa, että niinä päivinä on pakko syödä hiilareita, muuten ei ole kiva liikkua. Muina päivinä voisi jättää pois, riippuu nyt, miltä alkaa tuntua.

Korvaa riisi välillä vaikka wokkivihanneksilla tai vaikka salaatilla ja vihanneksilla. Vaihteluakin. Ja jos syöt rahkaa/raejuustoa/munaa ja puuroa, voi kyllä leivän jättää jonakin päivänä vaikka kokonaan pois