Alkuperäinen kirjoittaja Waaraton:Minäkin haluan mukaan tähän.minullakin rikkinäinen vaaka joka näyttää nyt 52kg totuus liene 3kg enempi.
no sun tuskin tarvii laihduttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Waaraton:Minäkin haluan mukaan tähän.minullakin rikkinäinen vaaka joka näyttää nyt 52kg totuus liene 3kg enempi.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Mua aina ihmetyttää se, että karppajaat kehuu kuinka ei tee mieli sokeria ja leipää ja perunaa ja pastaa jne.
Silti sitten on noita hiilariton.fi kauppoja, ruokaohjeita karppaus.infossa ja vaikka missä, joissa myydään mahdollisimman paljon suklaata, leipää, herkkuja muistuttavia ja niiltä maistuvia tuotteitajotenkin .. ristiriitaista
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:...... samoin ku se etten saa ostaa juustonaksupussia sillon ku haluanne on mun heikkous :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ja tosiaan, mä en syö koskaan keltuaista, keltuaisen kans munassa on 78 kcal ja pelkkä valkuainen on 15 kcal. siitä kun miettii montako munaa päivässä vetää, niin ei tarvii ihmetellä mistä ne ylimääräset kalorit tulee. sitä valkuaista nimenomaan tarvitaan, siinä on hurjasti protskua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ja tosiaan, mä en syö koskaan keltuaista, keltuaisen kans munassa on 78 kcal ja pelkkä valkuainen on 15 kcal. siitä kun miettii montako munaa päivässä vetää, niin ei tarvii ihmetellä mistä ne ylimääräset kalorit tulee. sitä valkuaista nimenomaan tarvitaan, siinä on hurjasti protskua![]()
siis miksi sinä täällä neuvot ihmisiä laskemaan kaloreita kun karpatessa sitä juuri ei kuulu tehdä`?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana pikana:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ja tosiaan, mä en syö koskaan keltuaista, keltuaisen kans munassa on 78 kcal ja pelkkä valkuainen on 15 kcal. siitä kun miettii montako munaa päivässä vetää, niin ei tarvii ihmetellä mistä ne ylimääräset kalorit tulee. sitä valkuaista nimenomaan tarvitaan, siinä on hurjasti protskua![]()
siis miksi sinä täällä neuvot ihmisiä laskemaan kaloreita kun karpatessa sitä juuri ei kuulu tehdä`?
missä mä oon neuvonu laskeen kaloreita?
neuvoin laskeen kalorilaskurin avulla syödyt hiilarit.