Laihdutusmielessä Karppaavat pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Kun on noita laihdutusketjuja joka lähtöön niin pistetääs nyt karppauspinokin. En tiä onko jo joku mut en ainakaan löytäny äkkiseltään.

Jos vaihdeltais reseptejä ja tsempattais toinen toistamme :D

Mä syön hiilareita alle 20g per pvä. Sillon tällön lasken http://kalorilaskuri.fi/ :n avulla kuinka paljon on menny, yks pvä jäi 3.5g hiilarit.

Mulla on joku vajaa 5kg nyt tippunut paino, oon kolmisen viikkoa vältelly hiilareita, mut ei mun maailma siihen kaadu vaikka jonain päivänä menis ton 20g ylikin.

Laskin gojuttago:n arvoja, sain hiilareita 126g, proteiinia 125g ja rasvaa 31g/pvä :| että mä en ainakaan mättää missään tapauksessa tollasta määrää hiilareita. hyh.

mukaan :wave:

No mä en laske hiilareita tai mitään muitakaan mutta paino on kyllä laskenut kun hyväkarppauksen aloitin, joten :wave:

Ja tästä ketjusta mieluusti uusia kivoja repsuja lueskelisin. :)

Minä ketokarppaan! :wave:

En tosin tällä hetkellä laske hiilareita, karppaus on jo sen verran tuttua, että osaan arvioida määrät muutenkin. Välillä ketostixillä tarkistan ketoosin.

Viikko sitten menin ketoosiin, sitä aiemminkin jo yritin vähän laihduttaa. Kahden kuukauden aikana on tippunut 4kg. Nyt en ole muutamaan päivään päässyt vaa'alle kun meidän vaaka temppuilee.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No mä en laske hiilareita tai mitään muitakaan mutta paino on kyllä laskenut kun hyväkarppauksen aloitin, joten :wave:

Mä aattelin tehä huomenna täytettyjä herkkusieniä; kovertaa sen herkkusienen ensin, paistaa jauhelihan ja lisää taco-maustepussin siihen joukkoon, sitä herkkusienen kuppiin ja päälle viipale vuohenjuustoa :p ja uuniin tai grilliin :p salaattia kaveriks, nam :D

:wave: Uusi alku taas vaihteeksi. :ashamed: Enää en meinaa suklaaseen sortua. (Nytki tekis kyllä mieli...)

En tiedä jaksanko laskea hiilareita, jätin vaan ne pahat pois ja maitotuotteita rajoitetusti eli lähinnä juustoa, voita, kermaviilikastiketta ja vähän kermaa vain käytän - toistaiseksi, sit myöhemmin jos siltä tuntuu otan jogurtin käyttöön ja ehkä maidonki. Virallisterveelliselle en aio palata vaikka sit hoikkana lisäisinki hiilareitten määrää jonkin verran.

Mitä te syötte aamupalaks? Mä yleensä pari keitettyä kananmunan valkuaista, pari lasia vähäkalorista mehukeittoo ja kupin-kaks kahvia kera kerman :D Joskus menee partaäijää tai rahkaa, riippuu vähä..

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Mä aattelin tehä huomenna täytettyjä herkkusieniä; kovertaa sen herkkusienen ensin, paistaa jauhelihan ja lisää taco-maustepussin siihen joukkoon, sitä herkkusienen kuppiin ja päälle viipale vuohenjuustoa :p ja uuniin tai grilliin :p salaattia kaveriks, nam :D

No nää oiskin pitkästä aikaa hyviä. :p
Mä tein tossa yks päivä täytettyjä paprikan puolikkaita, kunnolla kun oli täytettä niin maistuivat mullekin. (en oo niin kauhean suuri paprikan ystävä.. )

Minun piti vielä lisätä, että toki karppaus jatkuu laihtumisen jälkeenkin, elämäntapa tämä minullekin on. Esikoisen raskausaikana vaan hairahduin hiilarimaailmaan ja sain itselleni kauhean määrän ylipainoa.

Aamuisin kippaan pari mottia kahvia, sen kummempaa aamiaista en harrasta :) Muutama tunti eteenpäin kahvin voimin, sit paistettuu munaa/pari nakkii + kurkkua, salaattia ja reippaasti öljyä :)

Mitä te syötte aamupalaks? Mä yleensä pari keitettyä kananmunan valkuaista, pari lasia vähäkalorista mehukeittoo ja kupin-kaks kahvia kera kerman :D Joskus menee partaäijää tai rahkaa, riippuu vähä..

Mulla on aika vakio kanssa toi mehukeitto rahkan kanssa, sekaan laitan välillä vähän marjoja, pähkinöitä tms. pitää hyvin nälkää!
Mantelileipää teen toisinaan. :)

Minä en ketoosissa ollessani yleensä syö aamupalaa ollenkaan. Mutta jos syön niin juustoleipäsiä runsailla täytteillä tai kermapartista.

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:

Minä en ketoosissa ollessani yleensä syö aamupalaa ollenkaan. Mutta jos syön niin juustoleipäsiä runsailla täytteillä tai kermapartista.

Noita juustoleipäsiä mun on pitäny koittaa, millä ohjeella sä teet ne?

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:

Noita juustoleipäsiä mun on pitäny koittaa, millä ohjeella sä teet ne?

Tällä http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=196

Yleensä kyllä korvaan osan mantelijauhosta siemenillä, pähkinärouheilla, leseillä yms.

Mä olisin kans kiinnostunu tietään mitä te syötte päivän aikana ja millasia määriä? Mä sain kahden vkon cambridge-kuurilla iteltäni 6,5kg pois ja nyt tarkotus koittaa jatkaa karppaamalla (en kestäny enää niitä keittoja!!) Syöttekö siis kananmunista ainoostaa valkuaiset (mä olen syöny ihan kokonaa)?
Ja mistä mä voisin tietää paljonko mä syön sitte kokonaisuutena noita hiilareita päivässä?? Mulla tarkotuksena saada ensin painoa pois (ylipainoa vielä noin 25kg) joten mä joudun miettiin myös kalorimääriä...
Lähinnä annoskoko mietityttää, voiko esim. salaattia syödä koko lautasellisen? Siis ruukkusalaattia/tomaattia/kurkkua/paprikaa + joskus punasipulia

Tää on ihan paras alotus!! =) Olen itekki yrittäny jotain tällasta mutta ei kukaan ole mitään kommentoinu... :(

Alkuperäinen kirjoittaja maamu:
Mä olisin kans kiinnostunu tietään mitä te syötte päivän aikana ja millasia määriä? Mä sain kahden vkon cambridge-kuurilla iteltäni 6,5kg pois ja nyt tarkotus koittaa jatkaa karppaamalla (en kestäny enää niitä keittoja!!) Syöttekö siis kananmunista ainoostaa valkuaiset (mä olen syöny ihan kokonaa)?
Ja mistä mä voisin tietää paljonko mä syön sitte kokonaisuutena noita hiilareita päivässä?? Mulla tarkotuksena saada ensin painoa pois (ylipainoa vielä noin 25kg) joten mä joudun miettiin myös kalorimääriä...
Lähinnä annoskoko mietityttää, voiko esim. salaattia syödä koko lautasellisen? Siis ruukkusalaattia/tomaattia/kurkkua/paprikaa + joskus punasipulia

Tää on ihan paras alotus!! =) Olen itekki yrittäny jotain tällasta mutta ei kukaan ole mitään kommentoinu... :(

mee käymään tuol kalorilaskurissa :) ja http://karppaus.info/ on kans hyvä sivusto.

Mä syön aamupalaksi/lounaaksi muutaman kylkisiivun ja pari kananmunaa jälkilämmöllä paistettuna sekä jotain rehuja jos muistan. Kiva ku saa päivän aloittaa herkutellen. :)

Mun päivä menee suunnilleen näin:

aamulla mehukeitto,keitetty valkuainen joskus rahka/partajugu,
päivällä kanaa/paist.jauhelihaa/kalaa, mukaan salaattia, raejuustoa, keitettyä parsakaalia,
välipalana mehukeittoo, pari juuston siivua, jotain leikkelettä
sit taas sama setti ku päivällä,
iltapalana pari keitettyä valkuaista, jos oon syöny aamulla rahkaa niin vedän pelkkää mehukeittoo ja jotain juustoo tms.. vähä riippuu. Aina tietty ei tolla kaavalla mee, mut laitoin ny ihan normipäivän tohon.

Minä :)

Mun hiilarit ovat suunnilleen 100-150, proteiinit noin 100-150 ja rasvat 100-120

Aamupalaksi rahkaa mustikoilla, vadelmilla, mustaherukoilla tai mansikoilla Tai rahkan kanssa mehukeittoa. Lisukkeeksi luomuvehnäleseitä 10-15 gr.Vettä 6dl ja kahvia 0,5 litraa rasvattoman maidon kanssa 1,5dl.

Eilen hiilarit tosin venähtivät hieman, mutta tuli kuituja melkein 50 grammaa. Vettä juon noin 3-3,5 litraa päivässä.

Kalorit ovat siinä 1500-2000 Kcal, joskus enemmän, kuten eilen. Riippuu vähän, millainen treeni on ollut sinä päivänä.

Päivän mittaan monipuolisesti kasviksia, tällä hetkellä suosikkejani ovat avokado, porkkana, sipuli, valkosipuli, kurkku, kukkakaali.

Hedelmiä en syö lainkaan.

Lounas ja /tai päivällinen on vaikka tyylliin: paistettua perunaa rypsissä, jossa seassa myös valkosipulia, auringonkukansiemeniä ja mausteita. Lisukkeena avokadoa, kukkakaalia. Kastike kermainen broilerikastike.

En siis kieltäydy mistään, paitsi leipää syön vähän ja herkkujakin harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja maamu:

mee käymään tuol kalorilaskurissa :) ja http://karppaus.info/ on kans hyvä sivusto.

Kävin kattoon tota kalorilaskuria (TAAS!!) mutta en todellakaan tajua että miten saisin siellä laskettua kalorit esim mun päivän syömisistä? Ja hiilareita on muka ihan hillittömästi!!

Jos syön esim näin:
aamupala: kaksi paistettua munaa jossa muutama kalkkunaleikesiivu seassa
Lounas: tuoresalaattia ja kananfilettä
päivällinen: kasviksia ja lohta
iltapala: marjoja ja turkkilaista jugua
Paljonko NOIN tulee kaloreita ja paljonko hiilareita??

(ehkä mä olen tyhmä, mutta en tajua sitä laskuria :( )

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Minä :)

Mun hiilarit ovat suunnilleen 100-150, proteiinit noin 100-150 ja rasvat 100-120

Aamupalaksi rahkaa mustikoilla, vadelmilla, mustaherukoilla tai mansikoilla Tai rahkan kanssa mehukeittoa. Lisukkeeksi luomuvehnäleseitä 10-15 gr.Vettä 6dl ja kahvia 0,5 litraa rasvattoman maidon kanssa 1,5dl.

Eilen hiilarit tosin venähtivät hieman, mutta tuli kuituja melkein 50 grammaa. Vettä juon noin 3-3,5 litraa päivässä.

Kalorit ovat siinä 1500-2000 Kcal, joskus enemmän, kuten eilen. Riippuu vähän, millainen treeni on ollut sinä päivänä.

Päivän mittaan monipuolisesti kasviksia, tällä hetkellä suosikkejani ovat avokado, porkkana, sipuli, valkosipuli, kurkku, kukkakaali.

Hedelmiä en syö lainkaan.

Lounas ja /tai päivällinen on vaikka tyylliin: paistettua perunaa rypsissä, jossa seassa myös valkosipulia, auringonkukansiemeniä ja mausteita. Lisukkeena avokadoa, kukkakaalia. Kastike kermainen broilerikastike.

En siis kieltäydy mistään, paitsi leipää syön vähän ja herkkujakin harvoin.

Onko tämä karppaamista? Hiilareita on aika paljon, samoin proteiineja.

Yhteistyössä