Laihdutuskaveria kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja Pikkasen pois
  • Ensimmäinen viesti
Pikkasen pois
Motivaatio on nollassa, mutta kuitenkin tekisi mieli päästä eroon n 8 kg:sta. Eli ketä kiinnostaisi alkaa kimpassa puristamaan hieman ylimääräistä pois ? Mulla on ongelmana makean ja kaiken muun epäterveellisen mussutus. Siitä pitäisi päästä eroon. Olen 173 cm ja n 78 kg. Jos olet suunnilleen saman kokoinen niin olisi jännä seurata miten edistytään. Ilmottaudu !!!!
 
Pikkasen pois
No mikä jottei !!!! Milloin aloitetaan ? Hetikö vai huomenna? Eka tavoite voisi olla ettei syö karkkia viikkoon. Siinä onkin hommaa... Vai pitäisikö edetä päivä kerrallaan?
 
Pikkasen pois
Pisteiden lasku on tuttua puuhaa... tiputin vuosi sitten 7 kg sillä jutulla. Kaikki on tullut takas :( . se on aika orjallista hommaa. Kauan olet laskenut pisteitä ? Pysytkö niissä vai meneekö välillä yli ? Jaksaisinkohan mä ryhtyä siihen puuhaan uudelleen...
 
huomenta, aamupainoni oli 65.5 mitä mä ihmettelin, eli olis jo alkanut laskuun päin kun olen yrittänyt olla jo muutaman päivän pisteillä. yritetään vaan niillä pisteillä kun siiinä tietää et miten paljon voi syödä, mut minä syön aina noin 4 pistettä yli ja niin on parempi. koska kyllä sillä laihtuu kun se on silti vähemmän kuin minun normaali syöntini. paheeni on suklaa ja jatkuva mässäily. iltapäivä on vaikeinta kun sillon tekis mieli kaikkea hyvää.
 
Pikkasen pois
Eilen ehdin käydä puntarissa aamulla mutta muuten en ehtinyt edes konetta avata. Kauhea kiire... Ja vaaka-ystäväiseni näytti 76,4, mikä oli vähemmän kuin luulin. Sen verran on nääs tullut namia ahdettua. Mä olen just lähdössä risteilylle eli parasta aloittaa pisteiden lasku vasta maanantaina. Mä aina yritin pysyä pisteissä mutta kun kävin lenkillä niin nautin nekin pisteet . Sallittuahan se on mutta olisi kannattanut jättää väliin. Tsemppiä sulle ja palataan maanantaina asiaan !!!!!
 
kp81
minäkin voisin liittyä teidän seuraan. tulee aina herkuteltua liiankin kanssa et seurassa laihduttaminen ois hauskempaa. oon 165cm ja 76 kg. semmoset viidestä kymmeneen kiloa kun sais painoa pudotettua niin ois ihan kiva, ainakin aluksi.
 
kp81
mullakin on ne pisteet mut en oo laihduttanut niillä aikoihin. ne on kyllä ihan hyvät mutta jotensakin mä en oikein tykkää laskee niitä pisteitä. mä koitan juoda paljon nestettä, en käytä rasvaa kuin vähän ja herkuttelua ja kaikkea mässäilyä koittanu rajoittaa niin paljon kun pystyny vaan. sit tietty liikkua paljon et sais kulutettua syömänsä pois. tytön kans pyöräillään ja ulkoillaan, sitten mä oon yrittäny keretä kuntosalillekin mut nyt on päässy vähän lipsumaan..tiedättekö onko ehkäisypillereillä mitään vaikutusta siihen laihtuuko vai ei? eräs tuttu sanoi et kun niissä on niitä hormoneita niin jos on laihduttamassa ei kilot putoa vaan lihasmassa kasvaa.
 
en tiedä pillereillä on ko mitään muuta vaikutusta kuin että ne voivat tuoda lisää kiloja, yritetään jokainen millä konstilla haluuaa laihduttaa vaan, aloitetaan huomenna ja laitetaan alkupainot kaikilta ja katotaan viikonvälein painot sitten tarkemmin jatkossa jokaiselta. ei muuta kuin huomiseen..
 
Pikkasen pois
Palasin hyvinsyöneenä risteilyltä ja arki koittaa. En uskaltanut tänään hypätä vaakaan, mutta huomenna rohkaistun. Mä en ole vielä valmis pisteisiin, mutta mulla kanssa se sama rasvat ja sokerit pois-taktiikka. Katotaan miten käy. Kiva kun KAT-JA tulit mukaan , tsempataan toisiamme !!!
 
mullakin kaikkein pahin on nuo herkut(suklaa yms) mutta tänään ainakin mennyt tähän asti hyvin, mutta tämä iltapäivä kaikkein pahinta makean tuskaista aikaa, vaikka söin just niin jo tekis mieli jotain karkkia, suklaata... ei muutakuin herkutonta päivää kaikille.
 
täälläkin on päivä alkanut ihan hyvin, kevyttä ruokaa on koitettu popsia. herkkuihin ei oo vielä onneksi sorruttu. ulos ei ole kyllä menemistä kun sataa ja on kylmää. pitkä matka ajaa pyörällä kuntoilemaan joten tyydytään olemaan kotona tämä päivä. :D
 
mulla synnytyksestä aikaa heinäkuussa tulee 3 vuotta ja silloin synnytyksen jälkeen paino oli 61kg ja nyt tuon n.65..
minä yritän katsoa ruokavaliota et mitä syön ja pisteitten avulla yrtitän pitää kohtuudessa päivän syönti annokseni. eilen söin sittenkin taas karkkia mutta vähensin muuta syöntiani. yritän päästä nuista leivän päällys makkaroista eroon koska käyn sitten syömässä niitä ilman leipääkin jääkaapilta.ja laitan mieheni kauppaan ruoka ostoksille niin ei tule itsellä sorruttua herkku ostoksiin niin paljoa =)
 
Pikkasen pois
Mulla on kuopuksen syntymästä 3,5 vuotta. Hei, hävettää tunnustaa , mutta tänä aamuna vaaka näytti 77,7 kg !!! Siis tällainen laihduttaja. Nyt jos koskaan mä tarttisin tsemppausta ja persuksiin potkimista.
 
mullakkin näyttää taas tilanne huonolta mutta koitetaan saada tavoitteeksi et ens tiistaihin mennesssä olis ainakin miinuksen puolella tuo paino et ei tulis plussa kiloja.paljonko painoitte ennen raskautta? mulla ennen viimesintä raskautta paino oli 62. eli olis muutama kilo saada pois niin olis paino siinä samassa
 
retkahdin tänään syömään hampurilaisaterian.. :'( , muuta syömistä vähentänyt sen sijaan. on tullu juotua niin paljon vettä että tulee varmaan kohta korvistakin. Mittaan painon viikon päästä, niin ei tuu vahdattua vaakaa koko aikaa..
 

Yhteistyössä