V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tullut viimeksi ainakaan takaisin...Ja miten voisikaan tulla takaisin, kun jatkan tuon rankan dieetin jälkeen laihduttamista aina terveellisemmin ja terveellisemmin loppua kohden.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tullut viimeksi ainakaan takaisin...Ja miten voisikaan tulla takaisin, kun jatkan tuon rankan dieetin jälkeen laihduttamista aina terveellisemmin ja terveellisemmin loppua kohden.
On tainnu tulla kun taas laihdutat. Et tunnu tietävän hölpysen pöläystä terveellisestä ravinnosta, oikeanlaisesta liikunnasta
Alkuperäinen kirjoittaja nn:http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2139570
oikeassa olet ap, tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja nn:http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2139570
oikeassa olet ap, tsemppiä!
Mitä sä tt:tä matkit? Sehän tuon linkin laitto jo äsken![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no tässä nähtiin:Niin siis ketjun aloittaja pisti ketjun ei-julkiseksi kun sai täällä palautetta asiasta. No ihan sama.
Minä ottaisin arvostelun vain sisuuntumisena että teillepä näytän, mutta ap ei ilmeisesti siis ole pysynyt tavoitteessaan kun on halunnut laittaa bloginsa salatuksi.
Miksi muuten mainostaa blogia enste kaikille ja sitten laittaakin se avoimeksi vain kutsutuille? En tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja no tässä nähtiin:Niin siis ketjun aloittaja pisti ketjun ei-julkiseksi kun sai täällä palautetta asiasta. No ihan sama.
Minä ottaisin arvostelun vain sisuuntumisena että teillepä näytän, mutta ap ei ilmeisesti siis ole pysynyt tavoitteessaan kun on halunnut laittaa bloginsa salatuksi.
Miksi muuten mainostaa blogia enste kaikille ja sitten laittaakin se avoimeksi vain kutsutuille? En tajua.
No toiset voivat ottaa nahkoihinsa noin kärkkään palautteen. Kyllä siitä voi paha mieli tulla, jos sanotaan useamman kerran suoraan "Et onnistu", "No on vissiin läskit tullu takaisin kerran laihdutat". Musta ap teki oikein, antoi teille paskantärkeille naputtajille nenille. Saatte jatkossa vaan mietiskellä niiden omien makkaroidenne laajuutta....
;D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja no tässä nähtiin:Niin siis ketjun aloittaja pisti ketjun ei-julkiseksi kun sai täällä palautetta asiasta. No ihan sama.
No toiset voivat ottaa nahkoihinsa noin kärkkään palautteen. Kyllä siitä voi paha mieli tulla, jos sanotaan useamman kerran suoraan "Et onnistu", "No on vissiin läskit tullu takaisin kerran laihdutat". Musta ap teki oikein, antoi teille paskantärkeille naputtajille nenille. Saatte jatkossa vaan mietiskellä niiden omien makkaroidenne laajuutta....
;D
Aivan sama mulle, poistan buukmarkeista tuon mutta lähinnä tää minusta osoittaa sen ettei itsekään usko onnistumiseensa. Jos homma toimisi, ei varmaan jatkossa kamalasti olis huutelijoita. Mutta kuten ekalla sivulla joku totesi, laihdutusblogit tuppaa jäämään siihen 1-4 merkintään. Tässä kohdalla nähtiin sama, kantti ei riittänytkään sitten kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja no tässä nähtiin:Niin siis ketjun aloittaja pisti ketjun ei-julkiseksi kun sai täällä palautetta asiasta. No ihan sama.
;D
Aivan sama mulle, poistan buukmarkeista tuon mutta lähinnä tää minusta osoittaa sen ettei itsekään usko onnistumiseensa. Jos homma toimisi, ei varmaan jatkossa kamalasti olis huutelijoita. Mutta kuten ekalla sivulla joku totesi, laihdutusblogit tuppaa jäämään siihen 1-4 merkintään. Tässä kohdalla nähtiin sama, kantti ei riittänytkään sitten kuitenkaan.
Mistäs sä sen tiedät miten laihdutus jatkuu, kun et edes blogia pääse lukemaan (ilmeisesti! )Muka morkkailla vaan ja päteä? =) =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja no tässä nähtiin:Niin siis ketjun aloittaja pisti ketjun ei-julkiseksi kun sai täällä palautetta asiasta. No ihan sama.
;D
Mistäs sä sen tiedät miten laihdutus jatkuu, kun et edes blogia pääse lukemaan (ilmeisesti! )Muka morkkailla vaan ja päteä? =) =)
Jos se hyvin jatkuis, niin mitä syytä olis pistää salatuksi? Ei niin mitään? Mutta ei mua oikeasti tää tämän enempää jaksa kiinnostaa. Blogejahan riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja ihq:tylsää ei ees läskikuvia. ekal viikolla 5kg? hahahahahahaaa ananasta ja raejuustoa. juts. tseppii ihan hirvesti