Laihdutusasiaa. Millä vaihde taas päälle??

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Ketuttaa ihan mielettömästi miten helposti sitä lössähtää jälleen =/
4.1 aloitin pudotusurakan ja nyt on -30kg. Sitten viime viikonloppuna olin juhlimassa miehen kanssa (ollaan todella harvoin) ja jäi putki päälle =( ei juominen, vaan kaiken hyvän syöpöttely enkä ole ehtinyt liikkumaankaan (olevinaan)..

Järki sanoo, että on iloisempi ja energisempi mieli kun taas syö terveellisesti ja liikkuu, mutta millä sen saisi ihan käytännön asteelle!!?? Tänäänkin päivä meni hyvin, lenkille en tosin ehtinyt. ja sitten perskele klo 21 söin mielettömän määrän Ylhäisten leipää ja söin mansikoita =(

Palkitse itteäs! Sovit vaikka miehesi kanssa, että 5 kilon jälkeen menette yhdessä elokuviin/ hän vaikka maksaisi sinulle kampaajan? Jne,, Mulla 3vkoa kuuria takana. Minä pääsen viidestä kilosta sinne kampaajalle ja 10kg jälkeen mieheni lupasi ostaa minulle uuden laskettelupuvun. Mulla tää toimii :)

Kuule, ei mun mielestä mikään kauhean paha homma tuo Ylhäisten leipä + mansikat, eli hyvin sulla tää päivä on mennyt. Mansikat sitä paitsi poistaa nestettä kehosta. :D Pahemmalta susta tuntuis, jos olisit vetänyt kaksi suklaalevyä ja litran jäätelöä siihen päälle.

Olen jo asettanut itselleni palkinnot. Kun saan runsas 5kg pois, laitan korviin enemmän reikiä ja kun olen lopullisessa tavoitteessa, niin otan tatuoinnin. Mutta ei se aina auta =( toisaalta olen jo pudottanut melkoisesti, että nyt ehkä voikin vähän hengähtää.. mutta toisaalta sitten taas ei auta päästää yhtään lipsumaan, kun tavoitteeseen vielä matkaa..
Loputon(ko) suo...

Yhteistyössä