laihdutus synnytyksen jälkeen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nea-01
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nea-01

Aktiivinen jäsen
17.03.2005
1 310
0
36
sellaista kyselisin että mikäs olis paras keino tai tapa laihduttaa synnytyksen jälkeen?en imetä joten,tahtoisin saada kiloja pois :snotty:
osaisiko joku neuvoa??? :flower:

Painonvartijat on paras.Minä pudotin ennen raskautta sillä 14,5kg 4kk aikana joten suosittelen.Heti kun vaavi on syntynyt,viikkoja 34+4,niin aloitan uudestan paikkarit.En minäkään missään ryhmässä käy,vaan itsekseni lasken pisteet. :)

mutta eikös siinä painonvartijoissa ole joku painoraja?(siis että ylipainoa kannattaa olla joku määrätty määrä, ennen kuin kannattaa sitä aloittaa)itseltäni ei tarttisi lähteä kuin 5-7 kiloa.eikä sekään ole ylipainoa,haluan vain samoihin mittoihin kun ennen raskautta jos mahdollista :heart:

Terveellinen ruokavalio ja aerobinen liikunta + lihaskuntojumppa on mun laihdutusaseet :) . Reipas kävely niin, että hengästyy mutta pystyy kuitenkin puhumaan, polttaa käsittääkseni rasvaa parhaiten. Me käydään koko perhe kävelylenkeillä, kuopus 10 kk on rattaissa, me isukin kanssa kävellään reippaasti ja tyttö 5v. polkee pyörällä. Ja paino putoaa :D ! Ruokavaliossa hiilihydraatit aamulla, proteiinit pitkin päivää ja rasvat illalla, eli illalla ei enää leipiä sun muita. Ja paljon vettä! Lisäksi aerobinen liikunta ennen aamupalaa polttaa tosi tehokkaasti rasvaa.

Olen itse 168 cm pitkä, ja vaaka näyttää nyt 61 kg, mutta sellaista löysää on vielä paljon :( . Eli laihdutus ja jumppailu jatkuu. Olen muutenkin sellainen siron mallinen, ja "ylimääräiset" kilot kerääntyy vain ja ainoastaan peffaan ja reisiin. Sais nuo rasvat lihakseksi niin hyvä olis :) ...

Mie aloitin tuon sokeriklubin ruokavaliorungon pohjalta. En siis ole varsinaisesti missään vaiheessa "laiduttanut" syönyt vaan hieman terveellisemmin. Miulla oli pahimmillaan raskauden aikana paino 83,6kg ja ekassa ja (vikakassa) neuvolassa 75kg. Miut leikattiin reilu viikko sitten ja nyt paino on 66kg.
Aion jatkaa samalla ruokavaliolla, tosin vähän löysemmin rantein ja maitoakin on tullut kovin reippaasti. Jos sie et imetä, niin voisi vähän kiristää sitä ruokavaliota vaikka 1400kilokaloriin (se ohje 1800kcal).

Yhteistyössä